Gå til innhold

pcen hopper til skrivebordet når eg spiller.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Alle de siste feilene ligger jo på samme addresse også, ganske sikkert feil på brikker nummer 2. Den lengst fra CPUen (Tipper jeg :p) Edit: Så feil kan en ta når en tippe :)

Du kan jo prøve å øke volten til brikkene. Tror ikke det hjelper....

Edit: Post nr 1111. Number of the Llama.

Endret av Veritas_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det var feil med brikke nummer 1, nærmest CPU. Ingen errors med brikke nr. 2. Går vel til komplett i løpet av uka ;)

Men fortsatt bug med BFV, skal prøve reinstall. Hvis det ikke hjelper blir det perm fra Retarded Vikings (se sig.) :p

Skrevet (endret)

Jeg har en gledelig nyhet til deg bolle100 :thumbup:

Endelig virker alt som det skal igjen :w00t:

Min fremgangsmåte:

1. Kjør memtest

2. Finner du feil (som jeg gjorde, i form av 600 000 errors etter 10 timer) tar du ut en av brikkene og prøver med en av gangen for å finne ut hvilken som er ødelagt. Du kan også prøve andre RAM-spor siden disse også kan være feilen.

3. Hvis en av brikkene dine virker (slik som hos meg) bruker du denne, og kaster ut den gamle.

4. Start opp PC'en og uninstall Battlefield Vietnam. Det kan også hende at du må slette EA-games mappa som ligger under programefiler (sansynlighvis).

5. Under den nye installen skal alle feilmeldinger forsvinne (blant annet den "corrupted-greia").

6. Restart etter installasjonen

7. Installer den ny patchen

8. Restart

Etter dette virka alt fint hos meg *kysse på PC'en* :love: , med untak av lavere FPS. Du har trossalt halvert rammen din fra 1024mb til 512mb.

Håper dette hjelper!

Mvh. Fredrik

Edit: *Brekke rambrikke nr. 2* :realmad:

Endret av F-r-e-d-r-i-k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...