Gå til innhold

Siemens Sx1 utrolig billig hos Telebutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå er det vell ingen nye telefoner som kan forsvare prisen sin av nye telefoner da SX1 koster 3000 kroner.

Noen som tror den vil gå enda lavere i pris før den går ut?

Viss dere fikk valget mellom K700 til 4000 og SX! til 3000, hva er det beste valget da?

 

Nb! Bare 3 stk. igjen i nettbutikken

Lenke til kommentar

Syns SX1 er mega Kjiiip jeg. Kjipt design og specks messig. Etter at jeg fikk med SIemens SL55 har jeg blitt mer bruker vennlig, design, kvalitet, pris og bruksområde fokusert. Jeg tror jeg aldri mer kommer til å kjøpe meg en Nokia f.eks. Jeg ser ikke pointet i å kjøpe en SX1 når den har vært så lenge på markeddet og når mobiler som K700, N1 og alle de der er rett rundt hjørnet...

Lenke til kommentar
Syns SX1 er mega Kjiiip jeg. Kjipt design og specks messig. Etter at jeg fikk med SIemens SL55 har jeg blitt mer bruker vennlig, design, kvalitet, pris og bruksområde fokusert. Jeg tror jeg aldri mer kommer til å kjøpe meg en Nokia f.eks. Jeg ser ikke pointet i å kjøpe en SX1 når den har vært så lenge på markeddet og når mobiler som K700, N1 og alle de der er rett rundt hjørnet...

Selv om jeg er uenig med deg på begge punkter skal jeg ikke klage over din mening om dens design, det er som kjent en smakssak.

 

Men du mener SX1 er kjedelig spesifikasjonsmessig? Du er klar over hvilken mobil du snakker om?

 

Sx1 er den mest funksjonsrike og spesifikasjonmessig beste telefonen på det norske markedet.

Lenke til kommentar
Syns SX1 er mega Kjiiip jeg. Kjipt design og specks messig. Etter at jeg fikk med SIemens SL55 har jeg blitt mer bruker vennlig, design, kvalitet, pris og bruksområde fokusert. Jeg tror jeg aldri mer kommer til å kjøpe meg en Nokia f.eks. Jeg ser ikke pointet i å kjøpe en SX1 når den har vært så lenge på markeddet og når mobiler som K700, N1 og alle de der er rett rundt hjørnet...

Med tanke på pris, kvalitet og bruksområde kan jeg ikke skjønne at den lille stygge overprisede saken kan hamle opp med en Sx1. Men det er jo bare min mening. Tillegg synes jeg Sx1 overgår SL55 designmessig.

 

Kan heller ikke skjønne at K700 skal være en trussel til Sx1 heller. K700 til 4 lapper eller SX1 til 3 , så går valget mitt glatt til Sx1

Lenke til kommentar
Syns SX1 er mega Kjiiip jeg. Kjipt design og specks messig. Etter at jeg fikk med SIemens SL55 har jeg blitt mer bruker vennlig, design, kvalitet, pris og bruksområde fokusert. Jeg tror jeg aldri mer kommer til å kjøpe meg en Nokia f.eks. Jeg ser ikke pointet i å kjøpe en SX1 når den har vært så lenge på markeddet og når mobiler som K700, N1 og alle de der er rett rundt hjørnet...

Med tanke på pris, kvalitet og bruksområde kan jeg ikke skjønne at den lille stygge overprisede saken kan hamle opp med en Sx1. Men det er jo bare min mening. Tillegg synes jeg Sx1 overgår SL55 designmessig.

 

Kan heller ikke skjønne at K700 skal være en trussel til Sx1 heller. K700 til 4 lapper eller SX1 til 3 , så går valget mitt glatt til Sx1

K700 til 3 lapper og SX1 til 5 lapper, og jeg velger SX1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...