Gå til innhold

Nforce 3 250 GB. Når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg trudde kansje at de gikk fra bekreftet 03.06 til ubekreftet 10.06 siden de ble utsolgt med en gang :blush: Hehe, en kompis av meg har bestilt nforce 250 gb kort, og han har ventet 2-3 uker nå:p bare det de ikke har på lager av delene han har bestilt, også skal han på LAN neste helg :p

Lenke til kommentar

Jaja for vel vente litt extra da selv om det svir noe kraftig. er så sikker på at dem kommer til å bytte fra 10.06.2004 til 10.15.2004 når det nermer seg den 15 :thumbdown:

 

 

Edit: Hvorfor kunne dem ikke bare sotte datoen til den 15 fra første stund..

Endret av LilleG
Lenke til kommentar
Jaja for vel vente litt extra da selv om det svir noe kraftig. er så sikker på at dem kommer til å bytte fra 10.06.2004 til 10.15.2004 når det nermer seg den 15 :thumbdown:

 

 

Edit: Hvorfor kunne dem ikke bare sotte datoen til den 15 fra første stund..

For da bestiller ikke folk og de har sikkert ikke helt kontroll på hva som kommer når, det er mitt inntrykk av de fleste webshopper. Grrrr :devil:

Lenke til kommentar

Jeg rinte netshop i går, han sa da at ikke alle var forhåndsbestilt...Så de har nok ikke fått inn noe i det hele tatt ennå.

Var visst 30 stk ell no igjen, så jeg bestilte der og da..men nei, dagen etter er det ubekreftet 10.06..... :cry:

 

Jeg har ALT liggenes hjemme, og det bare venter på det **** nforce3 kortet!!

Lenke til kommentar

Jepp, jeg hadde først bestilt dette Gigabyte kortet.

Men så leste jeg igjenom, noen forum...så avbestilte jeg det.

Kortet hadde det problemet at, visst du f eks brukte 3 minne brikker, måte du kjøre minnet på 166Mhz visst du i det hele tatt skulle klokke og få det stabilt...

Derfor kjøpte jeg Chaintech.

Ellers, fikk jeg dårlig inntrykk av GigaByte på mitt K8n, som f eks ikke greide og stille Cl til 2,5 før man satt minnet til 133Mhz...

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...