Gå til innhold

Ny mp3 spiller, Muvo TX eller Medion?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en ny mp3 spiller,

 

kravene er:

-256mb minne

-aaa batterier som kan skiftes ut

 

Ser at komplett.no selger denne til en billig penge.

 

Da er vel muvo tx strengt tatt ikke verdt den dobbelte prisen?

 

Jeg har ikke usb 2.0 nå, men jeg kommer vel til å skaffe meg et hovedkort med det på etterhvert. Men er det strengt tatt nødvendig?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ann på om du vil gå for kvalitet eller kvantitet.

Jeg har hørt lite om det merke. Vet ikke åssen er med kundeservice, support o.s.v.

 

Får du feil på ett creative produkt så finns det masse support på det.

I tillegg til at det er ett kjent varemerke.

 

Ville gått for creative jeg, siden har bare gode erfaringer med det.

Men blir opp til deg hva du gjør.

Lenke til kommentar

den medionen var jo ganske så billig, hadde tatt den jeg.

 

og ang garanti så er den vel det samme for alle merkene og komplett prøver å gjøre ting riktig.

 

Til opplysning så har jeg hørt at medion er europas største pc bygger, vet ikke om det stemmer men var i franskrike nettopp og der var det fullt med medion pc'er som var ganske rimelige

Lenke til kommentar
den medionen var jo ganske så billig, hadde tatt den jeg.

 

og ang garanti så er den vel det samme for alle merkene og komplett prøver å gjøre ting riktig.

 

Til opplysning så har jeg hørt at medion er europas største pc bygger, vet ikke om det stemmer men var i franskrike nettopp og der var det fullt med medion pc'er som var ganske rimelige

Hva har det med saken at de kan bygge pc`er??

Er jo mp3 spiller jooooo

Lenke til kommentar
Får du feil på ett creative produkt så finns det masse support på det.

I tillegg til at det er ett kjent varemerke.

hmm..

 

Har to stk muvo (64mb og 128mb) her i huset som ikke virker jeg.

 

Begge slår seg av og på helt i hytt og pine, vil ikke "ta i mot" formatering eller

virke på noen som helst tilfredsstillende måte.

 

Begge er kjøpt på elkjøp og jeg har ikke kvittering.

 

Har du noen hete tips om hvordan jeg kan få gjort noe med disse garantimessig?

Begge gikk i stykker etter helt normal bruk. Ligge i jakka/buksa osv.

 

Takk..

Lenke til kommentar

Har selv den medion-spilleren og kan trygt anbefale denm ihvertfall til "lett" bruk. En kompis av meg har kjøpt en packard bell spiller (til 1300kr nedsatt fra 1600kr) som er nesten identisk, men uten backlight.

Tror ikke medionen tåler så enormt mye, men regner ikke med at du skal stå og hoppe på den heller. "Billig-plastfølelse", ellers ingenting å utsette på den.

Lenke til kommentar
den medionen var jo ganske så billig, hadde tatt den jeg.

 

og ang garanti så er den vel det samme for alle merkene og komplett prøver å gjøre ting riktig.

 

Til opplysning så har jeg hørt at medion er europas største pc bygger, vet ikke om det stemmer men var i franskrike nettopp og der var det fullt med medion pc'er som var ganske rimelige

Hva har det med saken at de kan bygge pc`er??

Er jo mp3 spiller jooooo

har kanskje noe med at hvis de er gode på data så er det muligens gode på all annen elektronikk generelt

 

Bra valg E-Ton, håper du blir fornøyd :roll:

Endret av rakib
Lenke til kommentar

Har fått Medion MP3-spiller 256MB nå, og jeg må si meg svært fornøyd.

Den er liten og lett, pent design (mye finere enn vist på bildet på Komplett.no), stor plass, LCD-skjerm, god lyd, mulighet for opptak. :green:

Et lite minus er at det ikke er mulig å spole, men det ødelegger ikke hele moro med den MP3-spilleren. :green:

Lenke til kommentar

Oppdatering: Ørepluggene som følger med Medion og Packard-Bell mp3-spillere er av elendig kvalitet. Lakken flasser av og gummihetta som skal holde fast høytalerelementene er dårlig festet. De vil bli stygge etter hvert. Men selve mp3-spilleren er rå da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...