fixxer Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 En av diskene mine, en 100 GB WD proppfull av digital video har plutselig bestemt seg for å være rett og slett en "drittsekk". Høyreklikker jeg og velger properties for disken står det: E:\ Filesystem: RAW Jeg prøvde å kjøre chkdsk på den, kommer opp at det er NTFS filsystem, men at den ikke kunne kjøre chkdsk pga av mangelfull volum informasjon eller dato? Uff uff.. Jeg tror selv ikke at det er noe fysisk galt med disken, men at filsystemet kan ha blitt skadet da maskinen kræsjet i går. Hva anbefaller dere? Er det er verktøy som kan "fikse" filsystemet? Jeg har hørt om "GetDataBack for NTFS" men er det andre måter?? Jeg setter stor pris på all hjelp dere kan bidra med her da dette er rett og slett ett lite mareritt for meg
el_cash Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 kanhende partition magic har magien som skal til...?
Llandari Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 GetDataBack er meget bra, men det forutsetter at du har en annen harddisk med nok ledig plass til å kopiere over alle data du vil redde.
fixxer Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 jeg har kjørt igang GetDataBack, men er det et lettere verktøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå