Bolson Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 m-ATX skal gå kurant i Midi-Tower. Du får noen cm ledig plass nederst, i og med at m-ATX bare har 4 ekspansjonsplasser.
olds69 Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 "jaa of nee?" ATX Tower: ingen problem AT Tower: ingen problem (men trenger ny strømforsyning) Olds69
Iyon Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Skrevet 3. juni 2004 godt, godt, var litt usikker m.h.p skruehull osv...
moray Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Går bra, det.. Du får ikke brukt "alle PCI slottene", da..
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Går fint med m-atx i atx kabbis. sitter med det selv jeg.
Thorvald Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 "jaa of nee?" ATX Tower: ingen problem AT Tower: ingen problem (men trenger ny strømforsyning) Olds69 M-Atx i ett AT-Tower???? Ett par timer med dremelen da?
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Jeg fikk spørsmål om det gikk med e-atx i et atx kabinett en gang da...
ØysteinI Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Jeg fikk spørsmål om det gikk med e-atx i et atx kabinett en gang da... Det funker vel heller dårlig, siden E-ATX er større enn ATX ... Prøv å putte en stor eske ned i en liten eske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå