Gå til innhold

hvordan er dekningen til chess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chess bruker telenor sitt nett, samme dekning altså

Rettelse: Chess benytter både NC- og Telenornettet. Kunder som porteres får det samme nettet som man benyttet tidligere. Man kan selvfølgelig velge, men da må man si i fra når man bestiller.

Lenke til kommentar
hmmm det visste jeg ikke. trodde chess brukte bare telenor sin...

 

takk :)

nei, begge faktisk, men har du netcom og går over til chess beholder du netcom's dekning hvis du ikke oppgir at du viol ha telenor sin (og omvendt selvfølgelig)

Og prisen for beste repeat går til b1n2 :p

Lenke til kommentar
nei, begge faktisk, men har du netcom og går over til chess beholder du netcom's dekning hvis du ikke oppgir at du viol ha telenor sin (og omvendt selvfølgelig)

 

Det stemmer ikke om du bestiller Chess-abb. via internett...

 

Jeg byttet operatør fra NetCom (Kontant) til Chess (Move) for et par dager siden etter å ha lagt inn bestilling på nettsiden til Chess for et par uker siden.

 

Jeg fikk ***ikke*** spm. under bestillingen om jeg ville bruke NetCom eller Telenors nett, så jeg fikk et Telenor-simkort i posten fra Chess.

 

Snakket med kundeservice i Chess, og skal få et NetCom-simkort tilsendt da jeg synes Wap fungerte ***mye*** bedre i deres nett. Med tanke på det jeg har hørt om nedetid hos Telenor osv. (de fikk det til 17. mai også forresten, grattis! :nei:) så tror jeg ikke jeg vil angre på det - har aldri hatt noen problemer m/ NetComs dekning!! :yes:

Endret av Indiana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...