rotta2 Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 (endret) Har problemer med min pc, når jeg skruer den på kommer ikke pipelyden lengre og jeg får ikke noe bilde på sjermen. Har prøvd alt jeg kan tenke meg nå, Ta ut ram , Sjermkort,Cpu, Hd, resetta bios. lurer på om det er noen av dere som har en anelse hva dette kan være, selv misstenker jeg at det er Hk et som er dødt. På forrhånd takk. Hilsen Smyegel ______________________ Topic endret av moderator Endret 2. juni 2004 av Opus
Nunzio Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Vil tro det er hovedkort som ikke funker slik som det skal. Men hører du at pc'en suser og funker normalt utenom at du ikke får noe bilde?
moray Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Du burde forandre topicen din til noe som forklarer problemet litt nærmere.. Ellers stenger en av moderatorene den garantert..
rotta2 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Skrevet 2. juni 2004 Cpu en suser og går så tror ikke det er den.
Mira Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Det kan tyde på at HK ditt har tatt kvelden ja. Vil allikevell anbefale at du tar fra hverandre hele PCen, alt, ledninger+++, for så og sette det sammen igjen. Funker overraskende ofte. Btw, så bør du lære deg å bruke søkefunksjonen på forumet, er uttallige poster om dette. Tror jeg har en selv også Det er ikke altid folk gidder å svare på de samme spørsmålene igjen og igjen. Men lykke til
anon12234 Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 det kan være rammen din som er defekt. hadde samme problemer før, pakka i en annen brikke og pc'n funke som bare juling. forsøk med en annen rambrikke du også. defekt ram kan føre til svart skjerm
Smyegel Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg fant ut av problemet, det hvar en skrue som hadde kilt seg under Hk og dermed kortsluttet noe. Så da jeg skrudde ut Hk og tok vekk skruen virket alt 100 % Takker for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå