Gå til innhold

Ler ut HØYT..for en skjerm(haha)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVA var morsomt? den var drit fet!

Den er så fet at jeg bare ler! skjønner?

 

Sånn som jeg forstår det trenger man bare et skjermkort for å drive disse skjermene? superkort til 20-30000?

 

Den billigste av disse 5x5 skermene koset jo 10000$ er ikke det "bare" 75-80000kr?

 

Tenkes seg til å vinne noen hundre tusen i tipping eller no :love::love:

Lenke til kommentar

Kan garantere dere at di skjermene der ikke kommer til å brukes til MS flight simulator :thumbdown:

 

Derimot tipper jeg det er visse forskermiljøer som kommer til å ta di i bruk, kanskje også spesiele dataovervåkningsystemer der man ønsker å overvåke flere prosseser samtidlig på flere skjermer.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Ikke fake nei. Brukes bland annet i kontrollrom der man trenger å overvåke masse utstyr. For eksempel slike kontrollrom som jeg jobber i. Dessverre så har ikke vi kommet helt dit ennå, men det er på tegnebrettet. Er dessverre mulig at de legger merke til om en slik en forsvinner.

 

Om man har lyst på videovegg kan man for eksempel ta en titt på Barco. De lager bakprojector skjermer som man kan stable akkurat slik man vil, med bare en pixel mellom skjermene. Blar man opp nok så kan man få en 16mx9m skjerm med oppløsning hinsides noe annet. Bare stable 9 skjermer i høyden det =)

 

http://www.barco.com/controlrooms/en/solut..._networking.asp

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...