Gå til innhold

Hvilke rusmiddler bruker du?


Nedward

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Var avhold helt til jeg begynte på VK1 og da tenkte jeg det var ok for meg å begynne med stuff. Synes egentlig lite om folk under 17-18 som drikker/snuser/røyker o.l.

 

Holder meg unna alt utenom snus, men holder på å slutte. Drikker vel litt også, men kan telle på to hender hvor mange ganger jeg har vært på flasken.

Lenke til kommentar
Nok en LCD-bruker! Bruker du poppers i partysammenheng, eller til privat bruk (aka som muskelavslappende for en spesiell type "fest")?

Hehe, bare kødda med det ovenfor, går stort sett kun i alkohol, men hender vi tar poppers på fest, jeg bruker det ikke som analavslappende homsemiddel som det kan misforstås for å være.

Lenke til kommentar

En tidligere hjertemedisin som utvider blodårene og gjør deg "høy" i en begrenset periode på 2-5 min.

 

For min del har jeg kun luktet litt på "blue boy" som er lovelig i norge.

 

_Tror_ ikke det er skadelig, og er ganske morro...

 

Det er liksom så kortvarig og kontrollert.

 

I homofile miljøer brukes ofte andre typer poppers som ett sex middel, da noen av dem kan ha en muskelavslappende (analavslappende) og opphisselses effekt

Lenke til kommentar

Heroin, anfetamin, bønne, cocktail og uhm..

 

Jeg er så dårlig på det her. Vel, ærlig talt; ingenting. Personlig synes jeg det ser latterlig ut å snuse. Hva er digg med tobakk i overleppa? Jeg ser ingen annen grunn enn å være "kul".

 

Velvel, folk som går på tyngre narkotikum enn Alkohol har jeg dessverre liten respekt for. Ikke spør hvorfor, slik er det bare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er 18 denne magiske grensen der alt plutselig er greit?

Nei ikke alt.

 

For all del; spis, drikk og røyk alt som kan kjøpes ... lovlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...