Gå til innhold

Cheiftec 4 AMD


Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg skal ordne et nytt prosjekt snart/nå, jeg tenkte og bruke gitter&plexi (GP)

 

Jeg vil gjerne høre hva dere synes om cheiftecen :)

 

Cheiftecf.jpg

 

Edit: Glemte og nevne at de delene i fronten som er gjenomsiktige blir gitter :)

Edit2: Endret tittel

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har sett etter sonn gitter i front men har ikke funnet noe.. veit dun om nogen steder hvor jag kan få tak i det?

blir drit nice kabinett.

jag har og cheiftec

Vet ikke hvor du bor, men i trondheim er det en butikk på tiller som har bil Styling, der skal jeg kjøpe :)

Lenke til kommentar
problem: Dårlig luft gjennomstrømmning :thumbdown: men stilig design...

Det blir ikke noe fårligere luftigjenom strømning enn tidligere, det blir faktisk bedre...

 

Jeg setter også en 120mm i fronten (til raddis) vurderer å ordne noen ekstra vifte hull da.. jeg har jo fjernet de gittrene som er på fra før.

Lenke til kommentar
Blir tøft dette, men ikke så tøft viss du skal ha intel senere :p

Tror ikke det blir problemet :p liker AMD og kommer nok til å holde meg til det en stund :)

 

Jeg vurderer og kjøpe en lian li etter hvert da.. Jeg vet jo at det er bra kabinetter, men en cheiftec er ikke så fin, derfor er det forsvarlig og modde den :)

Lenke til kommentar
Blir tøft, likte det! Hva skal du ha i utskjæringene på topp og i siden? Skal du ha lys?

 

Lykke til, husk å lag log da :)

Seff kommer det logg, jeg tror det blir en kobinasjon av litt uv og blå, jeg skal ha uvrelative kabelsamlere eller IDE kabler tror jeg.. får se, jeg har litt penger nå, skal egentli ha headsett først, men det serut som jeg har 400 til overs etter det..

 

Da starter sikkert moddingen om en ukes tid. Venter på at kompisene min får penger, er ikke inntrisert i å batale 150kr i frakt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...