Gå til innhold

Forum rekorder


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-15 16:07, Ac-Cobra skrev:

Jeg må faktisk si meg litt enig med Prox her...

Har man ikke noe sakelig å bidra med på en sakelig tråd, ja da kan man heller holde kjeft enn å forsøple forumet slik at tråden blir for lang og folk ikke gidder å lese. :smile:


Quote: C. Alshus

-----------------------------------------------------

Hvorfor kan du ikke ta denne saken med et smil istedet for å komme med surt oppgulp?

---------------------------

Hei hei... hvem gulper?
Og jeg tror faktisk han har et skjult smil jeg.


Men for meg peronlig er det ingen prob.

Hilsen @c-Cobr@


 

 

Det var god tankegang..! Oisann! Nå bare kødder jeg for å få flere posts på counteren min! Håper ikke dere finner ut av det...

 

[ Denne Melding var redigert av: Prox på 2002-04-15 16:19 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-12 14:33, Prox skrev:

Dessuten, hva er vel poenget ved å bevise at man ikke har live ved å prøve å få så høye scores som mulig på et data forum ?


1. Han påstår at folk som har mange poster ikke har liv.

 

2. Noen har alltid lfest poster. Ingen prøver å besvise noe som helst med det.

 

Quote:


når du setter deg som mål å poste 30 mld i løpet av en helg.. Da har man vel lite å gjøre ? ingen venner å være sammen med, eller ?


Dette er helt usaklig. Man kan ha mange poster og ha venner på for det.

 

Quote:


Så det første du tenker på når du kommer jeg er å poste en mld på hw.no forumet ?

haha


Her håner han en som liker å henge på forumet. Meg fx.

 

 

Det at han henger ut folk med mange poster som om de ikke har noe liv, synes jeg er forkastelig. :evil:

Lenke til kommentar

Jeg som synes at jeg er supahgeek av og til som har over 200meldinger her på forumet! Jeg bare tenker litt på meg selv at da har jeg vært her ganske mye, sikkert en time om dagen eller.no.

 

Nei, nå er det sol i Oslo (overskyet akkuratt nå da) så jeg peller meg ut og gir opp gullstriden :smile:

 

Personlig tanke: Jeg vet ikke helt om jeg hadde vært så stolt om jeg hadde vært første mann over 10'000 posts...

Lenke til kommentar

Jeg har temmelig mange poster, men det er fordi det går veldig raskt å gå gjennom forumet litt pr dag. Har 3mbit linje så det suser avgårde som regel. Har også av og til flere vinduer oppe samtidig med forumet på for å være skikkelig aktiv og effektiv.

Var hjemme i påska med modem og da blei det ikke så mange beskjedene. En forferdelig følelse var det.

1.6 kb/s var helt forferdelig når jeg vanligvis ligger på 40-50 på vanlige sider.

 

Hadde jeg hatt 56.6 modem og hatt 700+ meldinger hadde jeg nok ikke hatt no liv, men når jeg bruker 10% av tiden på å finne noe å svare på og resten på å skrive så blir det litt mindre. Ps. hadde bare tendenser til å være nerdete på dinside sin test, så er ikke helt nerd. (Juniornerd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...