Gå til innhold

Forum rekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-12 14:33, Prox skrev:

mange av postene til hartge består av


"flyttet" eller lignende..


Dessuten, hva er vel poenget ved å bevise at man ikke har live ved å prøve å få så høye scores som mulig på et data forum ?


Mange av mine og og noen av Hartges poster er ganske off-topic. Men nevnte christt hvem som har høyest scores? Han spurte om hvem som har flest poster. Ble ikke det svart på? Og kan vi ikke ha liv selv om vi henger på forumet her?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 14:25, sosohal skrev:


borre, SirHartge



 

<;)>

 

*grmpf* de to j'vla posterhorene burde vært skutt

 

</;)>

 

Jeg tror ingen av oss som har >1000 posts har så mange fordi vi konkurerer om å ha flest. Vi får mange poster fordi vi har mye å si, ikke omvendt.

 

At SirHartge har mange "flyttes" poster har ingenting å si, dem kommer naturlig ettersom sirhartge er moderator. Dersom man føler det er "feigt" og tar det hardt at han "jukser" så har man kanskje et problem man bør ta opp mer psykologen? Antall posts er ikke noen seriøs målestokk på rangen din, hvor seriøs du er eller hvor mange gode poster du har(alle vet at sosohal, borre og sirhartge bare poster dritt :razz:). Det kan derimot være artig å ha det som en uformell konkuranse bare for morro og siden alle har litt ære så poster vi fortsatt når vi har noe å si, ikke fordi vi må komme høyere opp på hall of fame.

 

btw "siste ordet" er den posten som har flest innlegg.

 

btw2 som alt annet jeg poster bør du tenkte deg litt om hva som er seriøst og hva som er tullball :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-12 15:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 14:54, Anders Leipsland skrev:

Quote:


On 2002-04-12 14:25, sosohal skrev:


borre, SirHartge



 

<
;)
>

 

*grmpf* de to j'vla posterhorene burde vært skutt

 

</;)>

 

Jeg tror ingen av oss som har >1000 posts har så mange fordi vi konkurerer om å ha flest. Vi får mange poster fordi vi har mye å si, ikke omvendt.

 

At SirHartge har mange "flyttes" poster har ingenting å si, dem kommer naturlig ettersom sirhartge er moderator. Dersom man føler det er "feigt" og tar det hardt at han "jukser" så har man kanskje et problem man bør ta opp mer psykologen? Antall posts er ikke noen seriøs målestokk på rangen din, hvor seriøs du er eller hvor mange gode poster du har
(alle vet at sosohal, borre og sirhartge bare poster dritt :razz:)
. Det kan derimot være artig å ha det som en uformell konkuranse bare for morro og siden alle har litt ære så poster vi fortsatt når vi har noe å si, ikke fordi vi må komme høyere opp på hall of fame.

 

btw "siste ordet" er den posten som har flest innlegg.

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-12 15:08 ]</font>

Men denne posten viser ikke antydning til dritt? :razz:

 

btw, Anders, jeg svarte på spm nr. 2 før deg. :razz:

 

Poengsystemet på frames-versjonen er en bedre målsestokk, selv om den er brukt ganske lite, og jeg har funnet feil på den. Står at jeg ikke kan stemme på meg selv når jeg skal stemme på andre.

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-04-12 15:12 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 14:54, Anders Leipsland skrev:


<
;)
>


*grmpf* de to j'vla posterhorene burde vært skutt


</;)>


Jeg tror ingen av oss som har >1000 posts har så mange fordi vi konkurerer om å ha flest. Vi får mange poster fordi vi har mye å si, ikke omvendt.


 

Sur for at du ikke er på topp lengre?

Skal komme og skyte deg jeg :lol:

 

Håper nå egentlig at folk tar det jeg skriver seriøst (som regel) da?

 

Inviterer forresten på 2000-postinger-feiring i løpet av helgen. Kake, kaffe og brus til alle sammen :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 15:25, borre skrev:

Quote:


On 2002-04-12 14:54, Anders Leipsland skrev:


<
;)
>


*grmpf* de to j'vla posterhorene burde vært skutt


</;)>


Jeg tror ingen av oss som har >1000 posts har så mange fordi vi konkurerer om å ha flest. Vi får mange poster fordi vi har mye å si, ikke omvendt.


 

Sur for at du ikke er på topp lengre?

Skal komme og skyte deg jeg
:lol:

 

Håper nå egentlig at folk tar det jeg skriver seriøst (som regel) da?

 

Inviterer forresten på 2000-postinger-feiring i løpet av helgen. Kake, kaffe og brus til alle sammen
:grin:

 

Hva med boller? :grin:

 

Nå har de fire største posterne svart på denne tråpden. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 15:27, Prox skrev:

når du setter deg som mål å poste 30 mld i løpet av en helg.. Da har man vel lite å gjøre ? ingen venner å være sammen med, eller ?


Ja, den posten var veldig seriøs og. Du har vel skikkelig liv, du som bare har 135 meldinger. Det er du som bestemt at hvis du poster en post hver time, som har du ikke liv eller?

Lenke til kommentar

Ja, du er nogenlunde aktiv?

La oss si at du står opp 12. Du lager deg frokost, og setter deg foran PC-en. Sitter der til 3. Da har du fått posta 15 meldinger. Så drar du på besøk til en kompis før du drar på byen. Kommer hjem.. la oss si 3 på natta. Du poster en meldign før du hopper til sengs. Står opp 2 neste dag, og får posta 7 meldinger før du drar på middag til mamma og pappa.

Hvis man gjør noe à la dette, da har men ikke noe liv?

Lenke til kommentar

Quote:


borre skrev (2002-04-12 15:25):

Inviterer forresten på 2000-postinger-feiring i løpet av helgen. Kake, kaffe og brus til alle sammen
:grin:


Ja, hvis du sponser flybilett så er det greit.

:grin:

 

Vel, tenker vel ikke så mye på hvem som har postet mest og slikt, blir litt teit det :-

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 15:36, sosohal skrev:

Ja, du er nogenlunde aktiv?

La oss si at du står opp 12. Du lager deg frokost, og setter deg foran PC-en. Sitter der til 3. Da har du fått posta 15 meldinger. Så drar du på besøk til en kompis før du drar på byen. Kommer hjem.. la oss si 3 på natta. Du poster en meldign før du hopper til sengs. Står opp 2 neste dag, og får posta 7 meldinger før du drar på middag til mamma og pappa.

Hvis man gjør noe à la dette, da har men ikke noe liv?


 

Så det første du tenker på når du kommer jeg er å poste en mld på hw.no forumet ?

haha

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 15:42, Prox skrev:

Quote:


On 2002-04-12 15:36, sosohal skrev:

Ja, du er nogenlunde aktiv?

La oss si at du står opp 12. Du lager deg frokost, og setter deg foran PC-en. Sitter der til 3. Da har du fått posta 15 meldinger. Så drar du på besøk til en kompis før du drar på byen. Kommer hjem.. la oss si 3 på natta. Du poster en meldign før du hopper til sengs. Står opp 2 neste dag, og får posta 7 meldinger før du drar på middag til mamma og pappa.

Hvis man gjør noe à la dette, da har men ikke noe liv?


 

Så det første du tenker på når du kommer jeg er å poste en mld på hw.no forumet ?

haha

Nei, kan hende jeg får lyst.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-12 15:27, sosohal skrev:


Hva med boller?
:grin:


 

Det får du bake selv!

 

Quote:


On 2002-04-12 15:40, B|Real skrev:


Ja, hvis du sponser flybilett så er det greit.


 

Tenkte vi kunne ta det her på HW da :lol:

 

_________________

SI-korrekt sig:

MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7

 

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-04-12 15:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...