Gå til innhold

GeForce 2 Ti - OVERKLOKKET!

TVPR

Anbefalte innlegg

Fikk bare et infall om å "skryte" av kortet mitt første høymodda skjermkort :smile:

GPU-kjøleren er en CPU kjøler for XP1800+, satt på 2 heatsinks fra ThermalTake Memory Cooling kit på RAMen. Festet heatsinkene med Arctic Silver termisk lim, og klasket på Arctic Silver 3 mellom GPU og kjøler...

Får ikke brukt de 3 øverste PCI-slotene mine med dette kortet i, men men :smile: Så får vi se hva jeg kan klokke det til.. uten ekstra kjøling kjørte jeg det på 266mhz og 450mhz :smile:

Alle kjølerne er dessuten planslipt... leeenge :wink:

[ Denne Melding var redigert av: TVPR på 2002-04-12 13:25 ]

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Spennende.. men hva fint var det fineste papiret ditt? Jeg kjøpte våtslipepapir i dag for å planslipe litt i morra. Dessverre hadde ikke Jernvaren finere enn 1200!Planslipings-guiden hos OK.no sier jo 2000 eller finere, og "klager" over at han ikke hadde bedre enn 2000 :( Men jeg kan nesten ikke skjønne at det er noe finere enn 1200.. det er jo så fint at man kan tørke seg i rævva med det! ;O Tror nesten ikke et vanlig A4-ark har grovere overflate..

Bare som en opplysning: 1200 korning holder i massevis for siste finish for plansliping!

Bruk gjerne CRC556 eller WD40 på papiret, og slip i åttetalls-bevegelser.

Om du på liv og død _må_ ha speilfinish (noe som slett ikke er nødvendig), kan du bruke et passende pussemiddel for kobber eller krom etter 1200-papiret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...