Morten K Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 (endret) Jeg fant denne på QXL. hahahaha. Det må jo være Norges dyreste pc i forhold til ytelsen? Endret 31. mai 2004 av Morten K
lahaso Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Skal godt gjøres å få 20k for den der... Greit nok det var masse programvare med, men uansett.. Får bare håpe at det ikke finnes noen som kjøper den der...
Rippey Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Eh.. det der kan da faen ikke være seriøst? Det er vel ingen som betaler 20 høvdinger for en søppel pc med masse gratis programmer som winrar og winamp?!
Morten K Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Skrevet 31. mai 2004 Jeg lo godt da jeg så den der ja. ...ler enda.
MrVilla Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Eneste som trekker opp litt er den 19" LCD skjermen. Nå vet ikke jeg hva GAIN Publishing er, men bare GAIN-navnet får meg til å få frysninger...! Dersom noen byr 15000 for den der så vil jeg nesten si at dem er så dumme at dem fortjener det!
leirpytt Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Eneste som trekker opp litt er den 19" LCD skjermen. Hehe, hadde det nå enda vært en LCD skjerm... Det er en standard 19" CRT skjerm av type billig,
floffan Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Eneste som trekker opp litt er den 19" LCD skjermen. Nå vet ikke jeg hva GAIN Publishing er, men bare GAIN-navnet får meg til å få frysninger...! Dersom noen byr 15000 for den der så vil jeg nesten si at dem er så dumme at dem fortjener det! Gain er en fil som gjør at du får en del reklame når du surfer. Et DRITT program .
Sozinho Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Hehe... Det stakkars karen har gjort er å skrive opp ALT som ligger under Start menyen sin... Til og med Adobe Gamma Loader som ligger under "Oppstart" En annen ting... siden han er "infisert" av GAIN... tror dere han kan frembringe lisenser på alle programmene som er installert på maskinen ? Kanskje det følger med sinnsyke mengder musikk til Winamp og (den er jo dyr i innkjøp) Det verste er vel at noen kommer til å kjøpe den...
Sozinho Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 De gjør jo ingenitng ulovlig da... Er ikke sikkert personen som selger utstyret har såpass peiling at han vet hva han gjør... Kan hende han betalte store summer for dette en gang og siden han har "lastet ned" eller noe og installert mange programmer tror han at han får mer for maskinen... Som jeg alltid har sagt... man må ha førerkort for å kjøre bil... men PC... DET kan alle gå og kjøpe og (mis)bruke så mye de vil...
mantra17 Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Burde vert meldt fra om slike...... Der er dyrt, men etter hva jeg kan se, så gjør han ikke noe ulovlig. Han opplyser hva han vil selge og ønsker seg en altfor høy pris. Men det verste er at han kommer til å få solgt "crap'et", og jeg har sett verre ting enn dette på qxl.no.
Manx Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 (endret) Skulle likt å møte den mannen som gir 20k for den pc'en der, sånn at jeg kunne ta å dunke han litt lett i ryggen og si stakkars deg... Og med alt den dritten som ligger på den maskinen der hvem inne på dette forumet hadde ikke formatert harddisken med en gang man fikk den i hus. Det som er litt gøy er vel at han kjøpet denne på hell-kjøp for 10k og har lagt inn en masse dritt og forventer å få 20k igjen for den. Hva er den verdt 3-5k hvis han er heldig? Endret 31. mai 2004 av MU26599
guttorm Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jeg er fult klar over at dere har rett,men det grenser til aktsom/uaktsom svindel. Desverre er det helt lovligl.
Manx Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Jeg er fult klar over at dere har rett,men det grenser til aktsom/uaktsom svindel.Desverre er det helt lovligl. Vel det eneste idioten vet er: Det er større idioter der ute
guttorm Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 hmmm,ser for meg han mekanikkeren i pondus som skal selge mora bilreprasjoner. "AIII,dette blir dyrt ja,vriompeisfordeleren er gjennomrustet"
Manx Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Kan jeg få lov til å nevne at jeg holder en skiftenøkkel over dine edlere deler...
Olaaaaa Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 En annen ting er at han ikke har lov til å overdra lisensen på Windows, Office samt Macromedia - og Adobesoftwaren til andre. Bare disse lisensene koster minst et halvt studielån, samt det er en del andre programmer der som også koster penger. Ikke på langt nær nok til å støtte opp om 20k, tho. Men på grunn av lisensene, blir ikke dette nærmest som warez å regne, hvis vi setter ting vanvittig på spissen?
Bolson Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Priseantydningen er ikke borte vekk dersom det er orginal programvare med lisenser og installasjonscder. Selve PC-en er ikke mye verdt. Bare får å eksemplifisere med ca nyprisene for noen av programmene. Adobe Photoshop 7.0 kr 7.000,- Adobe Acrobat 4.0 kr 3.500,- Makromedia MX kr 5.000,- MS Office Prof. kr 3.500,- Quark Express, kr 10.000,- sum kr 29.000,- Nå er det ikke nyeste programmene, men for orginale lisenser ville jeg i mange tilfeller betalt 30 - 40 % av nypris dersom jeg trengte programmene. Særlig fordi Adobe og Makromedia har svært fordelaktige oppgraderingsordninger, der man bare betaler en 15 - 35 % av nypris. Men etter oppsettet er det lite trolig at han har orginale program (med unntak av Office. Noen burde sende en mail til selger å spørre om orginale installasjonsdisketter leveres med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå