Gå til innhold

Ros til komplett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om posten generelt fikk riktig så fart på seg fra nettbutikker generelt til det ganske land (også generelt) etter at streike-slutten var et faktum?

Jeg fikk en pakke fra NetShop sendt fra Sandefjord til Trondheim nesten litt mistenkelig fort:

dag 1 bestill og send

dag 2 kommet frem!!

Vanligvis tar det 3-5 dager..

 

Edit: vet at det ikke var i posten det hovedsakelig var streik, men regner med at de av forskj. grunner fikk litt trøbbel med sine leveranser også.

Endret av The.Arisen.One
Lenke til kommentar

Blitt betydelig raskere med tida ja.

 

 

Jeg har en episode med kitbag.com og DHL. Bestilte meg ei Liverpool drakt på kitbag.com og de holder til i England.

 

 

Order Number 576576 was placed on 31 July 2003 - 12:29 GMT.

 

 

Dette var en torsdag og på fredag rundt halv fire tiden ringte en kar fra DHL og lurte på om jeg kunne møte han i Gjøvik for at jeg skulle få pakka min idag. Jeg ble regelrett sjokkert for å si det mildt :wow:

 

 

Synes det er helt utrolig at det tok 1 døgn og 3 timer fra bestilling til levering, og da snakker vi over sjøen her :yes:

 

 

Med tanke på at kostnadene for å sende drakta til meg kun var på 5 £ så må jeg si meg ganske fornøyd med DHL og kitbag.com :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var vel ros for at de effektuerte ordren så tidlig samme dag bestillingen ble lagt inn, at den kunne leveres på Posten innen fristen for "next day delivery". At de får ros for det, gjør at de forstår at slikt blir satt pris på. Synes det er positivt at folk roser når de er raske, ikke bare klager når de er trege. Det er for mye klaging her i landet, du er vel enig i det?

Lenke til kommentar
Det var vel ros for at de effektuerte ordren så tidlig samme dag bestillingen ble lagt inn, at den kunne leveres på Posten innen fristen for "next day delivery". At de får ros for det, gjør at de forstår at slikt blir satt pris på. Synes det er positivt at folk roser når de er raske, ikke bare klager når de er trege. Det er for mye klaging her i landet, du er vel enig i det?

du sa det du ja , enig der :yes:

Lenke til kommentar
Synes det er positivt at folk roser når de er raske, ikke bare klager når de er trege. Det er for mye klaging her i landet, du er vel enig i det?

Og noen klager over at andre klager :thumbup:

 

I konkurranseutsatte næringer, som for webshoper, vil det blant annet være to egenskaper som forteller litt om kvaliteten på butikken. Det ene er posisjonsegenskaper og det andre er pliktegeneskaper.

 

Posisjonsegenskapene er egenskaper ved butikken som gjør den særegen i forhold til andre. En bil med ABS var for noen år siden en bil som hadde større fordeler enn andre biler med konvensjonelle bremser. Etterhvert ble ABS vanlig og det finnes vel knapt en ny bil i dag uten ABS. ABS er med andre ord blitt en pliktegenskap for biler i dag.

 

De samme gjelder med levering av varer og tjenester. At pakking og sending skjer samme dag, er for noen regnet som posisjonsegenskaper, men for andre vil de kreve så pass og dette blir sett på som en pliktegenskap.

 

Mht klaging vil jeg bare spørre Herr Afseth om han mener TV2 hjelper deg og liknende forbrukerprogram, tilfører alt for mye klaging i samfunnet? Klaging er sunt og et av de beste virkemidlene kundene har for å skape gode framtidige vilkår, men det må skje konstruktivt, og det er kanskje det som er den store forskjellen. At en litt overivrig tenåring roper ulv, ulv har vel skjedd før?

 

Mvh Børge

Lenke til kommentar

Poenget her er jo at vi har blitt vant til useriøse norske nettbutikker her. Hadde disse eksistert og blitt drevet på samme måte i USA, så hadde ingen av dem livets rett.

 

"Alle" hadde bestilt fra utlandet hvis det ikke var for tollgrensa! Og da hadde de norske nettbutikkene måtte skjerpe seg. Nå konkurrerer de bare mot andre middelmådige nettbutikker!

Lenke til kommentar

Leveringen er det ingen problem med.

Det er Returen det går _forferdelig_ tregt med. Sendte skjermkortet for snart 3 uker siden, har ikke sett snurten av det siden. Fikk iPod på fredag, er DOA så jeg blir nødt til å sende denne til det samme systemet. :(

 

Jeg tør ikke bruke komplett før de har fått ordnet opp i retursystemet jeg.. :ermm:

Lenke til kommentar

:hmm: Håper d er en varig trend fra posten sin side. Har bestillt en del fra komplett og har aldri opplevd problemer fra den kanten, men posten derimot, der har det vært ymse. Ødelagte pakker, pakker som har forsvunnet p.g.a. utro tjenere osv.

D er like spennende hver gang man bestiller noe, kommer d helskinnet fram ? Eller kommer d fram i det hele tatt ?! håper at posten begynner å yte bedre service..

Lenke til kommentar

Har ikke noe dårlig erfaring med Komplett's retursystem.

 

Bestilte Ram for en stund siden, da det kom fram var det pc2700 ram og ikke 3200 som jeg skulle ha. sendte det tilbake samme dag(mandag) og på fredag kom det nytt minne. ikke bare det men de sendte med 20 CD-R plater og 2 CD-RW plater som 'plaster' på såret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...