Gå til innhold

Hovedkort med grafikk osv...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åh du mener det siste spørsmålet, gjør d noe om at jeg spurte om det, dette er jo et spørre forum og det lille spørsmålet der skader vel ikke?

men vet du hva slags størrelse det er på intel 875-p sånn at jeg vet hvilke kabinett jeg kan kjøpe. (ikke i CM men i bokstaver) og ja jeg har søkt

Endret av yoyo89
Lenke til kommentar
Kanskje han ikke var sikker? Skal man være negativ skal man holde kjeft.

Ikke var sikker? Vel, kan han så lite så synes jeg han gjør seg selv og alle oss andre en tjeneste med å holde seg langt unna data :thumbup:

 

Hele tråden minner meg om en "provokasjon". Men en honnør til de som hele tatt gidder å ta seg bry med å komme med relevante svar.

 

Ps: De fleste i Norge kan lese. Regner med at yoyo89 er inkludert i den gruppen.

Lenke til kommentar
Kanskje han ikke var sikker? Skal man være negativ skal man holde kjeft.

Ikke var sikker? Vel, kan han så lite så synes jeg han gjør seg selv og alle oss andre en tjeneste med å holde seg langt unna data :thumbup:

 

Hele tråden minner meg om en "provokasjon". Men en honnør til de som hele tatt gidder å ta seg bry med å komme med relevante svar.

 

Ps: De fleste i Norge kan lese. Regner med at yoyo89 er inkludert i den gruppen.

:thumbdown: hvorfor gidder du i det hele tatt å svare når du kommer med dritt? jeg kanke en dritt om pc bygging og derfor kom jeg hit fordi det var et populært sted og alle fikk ordentlige svar på spørsmålene sine...... :thumbup:

Lenke til kommentar

har den kommet ut?!

7.Skjermkort: Gainward GeForce 6800 Ultra 256MB DDR3 AGP, "Ultra/2600 GS" 430Plus mhz, Retail. kr 5.295,-

 

k, og det nye geforce 6800 er agp?

 

Vel, jeg sier ikke noe mere jeg :green:

jeg så det ikke med en gang vettu så jeg bare spørte fort og fikk et raskt svar OG INGEN BLE SKADET så, vel jeg sier ikkeno mer jeg :green:

Lenke til kommentar

Med andre ord: Spør først, tenk etterpå? Ditt motto kanskje?

 

Avslutter mine innlegg i denne tråd med å oppfordre deg til å sette deg litt mere inn i det du driver på med. Ved å surfe litt på nettet så finner du som regel det meste av det du lurer på. Greitt nok å spørre, men .... Det er faktisk grenser for hvor tåpelig enkelte spørsmål kan bli

 

Mener fortsatt at denne tråden er en "provokasjon" og at du vet bedre enn det du gir inntrykk av. Men muligheten for at jeg gir deg "litt for mye kreditt" er selvfølgelig tilstede. I så fall beklager jeg "drittslenginga" mi.

Endret av Pingo68
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...