Gå til innhold

Gratis 2Mbit til noen Telenor 704/128 kunder


Anbefalte innlegg

Den pingingen her blir jo ganske mye svada.. Den store forskjellen ligger ikke hos leverandørene, men i linjen ut til den enkelt og på PCen til den enkelte. Dersom du ikke legger opp nye linjeg når du bytter abb er det ganske lite sansynlig at ping reply tiden vil variere noe særlig. Bare hør med leverandøre om hva du må kjøre gjennom før du kan legge inn en klage på for lav ping. Ganske så lang liste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en på skolen min jobber i kundeservice avdelingen til telenor, og han sa at det som skjer nå er at de har satt ned prisene, men istede for at kundene skal ha samme linje og betale de nye reduserte prisene, så setter de opp hastighetene for kundene slik at de fortsatt betaler like mye.. Så kall det gjerne "gratis", men egentlig er det jo ikke det... Kun et resultat av at telenor var nødt til å sette ned prisene, men samtidig ikke vil ha mindre inntekter..

Lenke til kommentar
en på skolen min jobber i kundeservice avdelingen til telenor, og han sa at det som skjer nå er at de har satt ned prisene, men istede for at kundene skal ha samme linje og betale de nye reduserte prisene, så setter de opp hastighetene for kundene slik at de fortsatt betaler like mye.. Så kall det gjerne "gratis", men egentlig er det jo ikke det... Kun et resultat av at telenor var nødt til å sette ned prisene, men samtidig ikke vil ha mindre inntekter..

Men uansett vil jeg heller ha større linje for den gamle prisen av en liten linje enn å få den lille linja billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...