Gå til innhold

Noen som har fått x800pro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sånt ment :D

Det var ikke i denne tråden jeg hadde linken oppe....

 

Uansett, noen som har litt 3dmark peiling, hvordan 3dmark03 score kan jeg regne med uklokket med min hardware og et X800XT PE?

 

AMD 64 3200+

1024 mb pc3200+

MSI K8T NEO FIS2R

ATI X800XT PE

 

Ca 11500? eller no lignende?

Lenke til kommentar
Ikke sånt ment :D

Det var ikke i denne tråden jeg hadde linken oppe....

 

Uansett, noen som har litt 3dmark peiling, hvordan 3dmark03 score kan jeg regne med uklokket med min hardware og et X800XT PE?

 

AMD 64 3200+

1024 mb pc3200+

MSI K8T NEO FIS2R

ATI X800XT PE

 

Ca 11500? eller no lignende?

Du får nok oppimot 13k kanskje med det systemet der..., det er omtrent samme som meg, så vi får knive litt :p

Lenke til kommentar
Har du fått kortet ditt kasp?

 

XT PE kortene er lite overklokkingsvillige, så jeg skulle gjerne hatt vannkjøling.. :D

 

Men viftekortet mitt får holde... doble 80mm vifter i pci sporet under kortet...

hehe, jeg stikker ned om en times tid og henter X800 PRO...

Så skal jeg ha det i 2 uker, før en venn av meg kjøper det av meg igjen for full pris..

Så bruker jeg mitt 9800PRO @ 442/389 i et par uker før jeg får X800XT PE av komplett...

 

Når får du ditt, TDK?

Lenke til kommentar
Spørsmålet er hva man skal gjøre når man har fått lagd skjermteknologi som kan simulere virkeligheten i realtime... Lage en "Virkelighet versjon 2"? :roll:

Tviler på det, siden det hadde vært ganske så kjedelig... Folk vil ikke ha absolutt virkelighet (flertallet), derfor lages festlige morospill som UT2k4 og selger som varmt hvetebrød.

Lenke til kommentar
Ja jeg venter på noen resultater av dagens heldig x800pro motakere jeg da?

 

Ingen med A64 som har testet enda?

Blir en test fra meg så snart gigabyte hk ligger i postkassa sammen med X800 kortet:)

 

Hater å spørre men hva kan man forvente av:

A64 3000+

K8NSNXP

1024 OCZ 3200

X800Pro

 

? Hater slike spørsmål selv og svarer klokk til det stopper, men siden jeg venter på disse varen.....

 

Vill tro det går an å klokke en 3000+ greit siden den bare går på 2Ghz og det er agp pci lock på hk. Noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Ja jeg venter på noen resultater av dagens heldig x800pro motakere jeg da?

 

Ingen med A64 som har testet enda?

Blir en test fra meg så snart gigabyte hk ligger i postkassa sammen med X800 kortet:)

 

Hater å spørre men hva kan man forvente av:

A64 3000+

K8NSNXP

1024 OCZ 3200

X800Pro

 

? Hater slike spørsmål selv og svarer klokk til det stopper, men siden jeg venter på disse varen.....

 

Vill tro det går an å klokke en 3000+ greit siden den bare går på 2Ghz og det er agp pci lock på hk. Noen tanker om dette?

kan du gi meg link til hovedkortet ditt har ikke funet noen hoved kort neforce 3 med agp\pci lock til A64:blush:

Lenke til kommentar

pcutstyr hadde et x800pro fra powercolor på lager for 5 min siden hveit ikke om de har det enda

 

PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, ATI X800PRO,

Backbag Limited Ed, Hi på lager 1 stk

 

hveit ikke om de har det enda eller hvor raske de er til og oppdatere har ikke penger selv så trisy :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...