Gå til innhold

Noen som har fått x800pro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan visste du det???

At du var fjortiss var ikke vanskelig å skjønne, bare å lese den idiotiske posten din det. :ermm:

Grunnen til jeg sa det var fordi det hørtes så jævlig latterlig ut det du sa

Så det jeg sa var latterlig? Hva med ditt utsagn: "Min pappa er sterkere enn din pappa" :laugh: Ser jo hva slags utsagn her på forumet som er latterlige.

 

 

Det eneste jeg sa i posten var at jeg fikk et PowerColor X800XT PE for 3749,- er det så ille å si det?. Skjønner meg ikke på slike individer som deg soho.

Lenke til kommentar
Noen som tror jeg vil bryte 12k grensa med systemet mitt? (se profil).. og X800PRO..

kansje?

 

jeg klarte det jo ikke med "Prescott" @3,76, så blir spenede og se hva A64 klarer :)

Er ikke helt sikker, men mener å ha sett at P4 faktisk yter bedre i 3dMark, men hva gjør det når A64 banker den i spill.

Lenke til kommentar
Noen som tror jeg vil bryte 12k grensa med systemet mitt? (se profil).. og X800PRO..

kansje?

 

jeg klarte det jo ikke med "Prescott" @3,76, så blir spenede og se hva A64 klarer :)

Er ikke helt sikker, men mener å ha sett at P4 faktisk yter bedre i 3dMark, men hva gjør det når A64 banker den i spill.

Gleder meg til i morra!

Da skal jeg og Nikkor lage grafer og tester med alt mulig i egen tråd, gled dere :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...