Gå til innhold

Er Acer noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker du på å oppgradere?

 

Jeg mener Acer er veldig bra på centrino maskiner. Akkurat den serien du sikter til

bråker litt vel mye etter min smak.(hvertfall de jeg har vært borti) De høres ut som et minihelikopter når vifta sviver.

Men det kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til.

Lenke til kommentar
Hva tenker du på å oppgradere?

 

Jeg mener Acer er veldig bra på centrino maskiner. Akkurat den serien du sikter til

bråker litt vel mye etter min smak.(hvertfall de jeg har vært borti) De høres ut som et minihelikopter når vifta sviver.

Men det kommer jo helt ann på hva du skal bruke den til.

Oppgradering evt. senere.

 

Til jente som skal begynne på videregående.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ikke satset på denne serien i skolesammenheng.

Med forbehold om at de siste modeller kan ha blitt bedre, så tror jeg ikke jeg har hørt en bærbar som lager mere lyd. Er litt plagsomt når alle i klassen snur seg og lurer på om det er noe som holder på å lette hver gang vifta går.

 

Tror ikke denne er noe lettere å oppgradere enn noe annet, hva er det du har hørt om det?

Lenke til kommentar

Jeg har Acer TravelMate 8004LMi...støysvak,raskt og med et utmerket tastatur..Jeg har ingen problemer med å anbefale denne,men kanskje litt i dyreste laget enda.

 

I en litt lavere prisklasse har du TravelMate 290 serien....ligger rundt kr. 14000,- samme karakteristikker der mht støy, og ytelse....anbefales denne også :-)

Lenke til kommentar

en kompis av meg var så uheldig å måtte sende inn strømforsyning til rep....

 

det tok 5 uker å få "ny", vel ikke ny akkurat, han fikk en brukt tilbake, så gikk det 5 uker til før han fikk en skikkelig en etter mye, MYE klaging...

 

(han hadde garanti ja)

 

 

engangstilfelle? får håpe det for Acer's skyld...

Lenke til kommentar
en kompis av meg var så uheldig å måtte sende inn strømforsyning til rep....

 

det tok 5 uker å få "ny", vel ikke ny akkurat, han fikk en brukt tilbake, så gikk det 5 uker til før han fikk en skikkelig en etter mye, MYE klaging...

 

(han hadde garanti ja)

 

 

engangstilfelle? får håpe det for Acer's skyld...

 

Det er vel strengt tatt butikken han har handla i sin feil, og ikke Acer.

Lenke til kommentar

Jeg har en nesten ny TM803LMI.

 

MINUS: Kabinettet knirker og knaker og dette er det mest negative (Acer har hatt maskinen inne og de sier det skal være slik), har skiftet tastatur en gang pga dårliger taster og skjermrammen sprakk ved hengselen. Viften bråker altfor mye selv om den ikke går så ofte.

 

PLUSS: Den er slank, lett og svært stabil. Acer har vært hyggelige og raske begge gangene jeg har sendt den inn.

 

Har hatt Dell Latitude og IBM før og disse har vært mer solide.

 

Jeg ville nok sett nærmere på IBM hvis jeg skulle bytte nå.

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg ikke satset på denne serien i skolesammenheng.

Med forbehold om at de siste modeller kan ha blitt bedre, så tror jeg ikke jeg har hørt en bærbar som lager mere lyd. Er litt plagsomt når alle i klassen snur seg og lurer på om det er noe som holder på å lette hver gang vifta går.

 

Tror ikke denne er noe lettere å oppgradere enn noe annet, hva er det du har hørt om det?

De veier faktisk ganske mye også.... var overaskende tung i forhold til min HP 4204 med Centrino prosessor... Skulle egentlig tro det var omvendt... :hmm:

Lenke til kommentar
en kompis av meg var så uheldig å måtte sende inn strømforsyning til rep....

 

det tok 5 uker å få "ny", vel ikke ny akkurat, han fikk en brukt tilbake, så gikk det 5 uker til før han fikk en skikkelig en etter mye, MYE klaging...

 

(han hadde garanti ja)

 

 

engangstilfelle? får håpe det for Acer's skyld...

 

Det er vel strengt tatt butikken han har handla i sin feil, og ikke Acer.

tja sånn jeg forstod det, snakka de aldri med butikken, men med selskapet som hadde ansvaret for all Acer service i norge...så ikke veit jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...