slimboy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 I disse dager lanser både ATI og nVidia nye skjermkort. Vet at nVidia lanserte tidlig behovet for enorme power supply's, selv om de har gått ned på dette i den senere tid. Selv har jeg en Shuttle, med en ikke altfor rå strømforsyning, så jeg lurte på hvordan krav ATI sine x800 er.
VeXx Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 I disse dager lanser både ATI og nVidia nye skjermkort. Vet at nVidia lanserte tidlig behovet for enorme power supply's, selv om de har gått ned på dette i den senere tid. Selv har jeg en Shuttle, med en ikke altfor rå strømforsyning, så jeg lurte på hvordan krav ATI sine x800 er. ATI's X800 går fint inni en Shuttle. Vet om flere som har den løsningen
torkelma Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Jeg tror man regner ca. 80 watt strømforbruk på et Radeon 9800XT kort. X800 skulle ikke bruke så mye mer i følge ATI.
HKS Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Her ka du lese litt om strømforbruk... http://www.tomshardware.com/graphic/200405...ti-x800-09.html X800 XT bruker gjennomsnitlig litt over 90W ut i fra dette, men det er ikke gjennomsnittet som er interesant, det er toppene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå