ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Det er mange delte meninger når det gjelder dette med konsoll. For min del liker jeg vel egentlig X-box bedre, fordi jeg kan spille live. Selv har jeg PS2. Det som er problemet for meg er kontrollen, jeg takkler ikke å spille skytespill med en kontroll. Jeg MÅ ha mus og tastatur, alt hadde jo blitt mye bedre da. Gamecube kommer kan ikke sammenlignes med verken X-box eller PS2. Så da er det vel X-box og PS2 det står mellom. On Topic: Spill som Prince of persia : sand of time er jo et knallbra spill til x-box. Rainbow six er jo også et bra spill som jeg har hatt ganske mye moro med på X-Box cafèen vi har her på Otta.
Killerzevs Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 På Xbox: -Rainbow Six 3 og Halo er nok best. Rainbow six er jo også et bra spill som jeg har hatt ganske mye moro med på X-Box cafèen vi har her på Otta. Ja det er sant Det er et spill som passer til Xbox.
Stig_W Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Final Fantasy VII XENOGEARS A Link to the Past Mario 64 Ocarina of Time Take your pick
Thorsen Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Noen andre her som har prøvd test drive 4*4 til playstation med ristekontroller, det spillet tar av. Kontrollen rister slik at du nesten mister taket i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå