Gå til innhold

hva mus er best til spill her?


Anbefalte innlegg

Er musen så viktig? Jeg bruker en som det står Microsoft på :p

Og så er det scroll på den...

Mus kan være viktig. F.eks; Skytespill der det kreves god presisjon osv. F.eks BF og CS.

 

Men hvis du ikke er noen spesiell gamer så har det ikke noe å si hva slags mus du har :p

 

Men scroll er alltid kjekt :)

Spiller Yuri's Revenge og HOMM 3 til data... Knuser alle i disse spillene med denne musen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er musen så viktig? Jeg bruker en som det står Microsoft på :p

Og så er det scroll på den...

Mus kan være viktig. F.eks; Skytespill der det kreves god presisjon osv. F.eks BF og CS.

 

Men hvis du ikke er noen spesiell gamer så har det ikke noe å si hva slags mus du har :p

 

Men scroll er alltid kjekt :)

Spiller Yuri's Revenge og HOMM 3 til data... Knuser alle i disse spillene med denne musen :D

Som sagt: Er du ikke en spesiell gamer så har du ikke bruk for en BRA mus.

 

Selv spilte jeg Yuris revenge med trådløs tung vond og fæl kulemus :p Gikk fint det. :laugh:

Lenke til kommentar
edit: Dere som anbefaler mx900, har tydeligvis ikke prøvd den selv. :no:

Eh.... Jeg HAR MX900, derfor kan jeg anbefale den. Jeg skrev også at denne bruker Bluetooth, da jeg merker til at dette er langt bedre enn tradisjonelle trådløse mus.

Jeg kjenner et par som har MX900, de er tydligvis ikke fornøyd. :no:

Lenke til kommentar
Jeg kjenner et par som har MX900, de er tydligvis ikke fornøyd.  :no:

Du kjenner et par som ikke er fornøyd, jeg bruker denne musen hver dag. Tror du selv burde prøve den før du uttaler deg. :)

Jeg har faktisk prøvd den og jeg kan ikke si at jeg liker den.

Holder meg til min gode gamle Dual Optical jeg :D

Lenke til kommentar
OK.

Har ikke prøvd de da men alle sier at den er bra da.

Om MX 500 er bedre an godt hende, men er den mer enn 100 ganger bedre enn MX 510 eller bare litt da?

Altså, du kan jo ikke si at ei mus er x. antall ganger bedre enn ei anna mus.

Jeg vil ikke si at ALLE mener at MX510 er bedre.

Mange vil si at MX500 og Microsoft Intellimouse 3.0 er blant de beste.

 

Det som er med MX510 er at den leser overflata mye bedre. Det er jo en selvfølge siden musa er blant de nyeste på markedet. Jo nyere musa er jo bedre blir den med tiden. Det er jo ikke sikkert at den er så bra å spille med og alt det. MEN! DPI'n er jo høy og det er et meget bra tegn.

Lenke til kommentar
MX510 har ny og bedre linse, oppdatert infrarød teknologi og har fjernet problemet med negativ akselerasjon. Jeg har både en MX500 og MX510. Kan ikke si at det er voldsom forskjell, men det er merkbart for meg ihvertfall (i MX510's favør). Her er en test:

 

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6501

Såklart blir teknologien bedre hele tiden.

Teknologien blir jo forandret på alle nye modeller, men jeg vil fortsatt ikke si at mx510 er den beste gamingmusa.

 

Er nesten litt lei meg jeg. De selger jo ikke Dual Optical lenger :(

Så jeg håper bare den musa holder seg lenge, har hatt den snart 2 år. :) (nei den har ikke bugga ennå)

Lenke til kommentar
MX510 har ny og bedre linse, oppdatert infrarød teknologi og har fjernet problemet med negativ akselerasjon. Jeg har både en MX500 og MX510. Kan ikke si at det er voldsom forskjell, men det er merkbart for meg ihvertfall (i MX510's favør).  Her er en test:

 

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6501

Såklart blir teknologien bedre hele tiden.

Teknologien blir jo forandret på alle nye modeller, men jeg vil fortsatt ikke si at mx510 er den beste gamingmusa.

 

Er nesten litt lei meg jeg. De selger jo ikke Dual Optical lenger :(

Så jeg håper bare den musa holder seg lenge, har hatt den snart 2 år. :) (nei den har ikke bugga ennå)

Hva vil du si er den beste gamingmusa da? Og hvilke kriterier legger du vekt på? Bare spent på å høre hva du mener, siden MX510 generelt sett blir hyllet som den beste gamingmusa for tiden (og med god grunn)

Lenke til kommentar

Ville ikke valgt en MX900, jeg anbefaler en Logitech MX500 eller en Intelli mouse 4.0 fra Microsoft.

Hvis du skal game så er de 2 de beste synes jeg.

Dette er 2 mus som har kabel (men de er lettere en de uten ;) )

Jeg har selv en Logitech MX500 og er Veldig fornøyd :D

Lenke til kommentar
MX510 har ny og bedre linse, oppdatert infrarød teknologi og har fjernet problemet med negativ akselerasjon. Jeg har både en MX500 og MX510. Kan ikke si at det er voldsom forskjell, men det er merkbart for meg ihvertfall (i MX510's favør).  Her er en test:

 

http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6501

Såklart blir teknologien bedre hele tiden.

Teknologien blir jo forandret på alle nye modeller, men jeg vil fortsatt ikke si at mx510 er den beste gamingmusa.

 

Er nesten litt lei meg jeg. De selger jo ikke Dual Optical lenger :(

Så jeg håper bare den musa holder seg lenge, har hatt den snart 2 år. :) (nei den har ikke bugga ennå)

Hva vil du si er den beste gamingmusa da? Og hvilke kriterier legger du vekt på? Bare spent på å høre hva du mener, siden MX510 generelt sett blir hyllet som den beste gamingmusa for tiden (og med god grunn)

Logitech Dual Optical mener jeg er den beste musa til gejming. (for meg)

 

1. Den er ergonomisk. Noe som er VELDIG viktig for meg.

2. Den har 2 sensorer, leser overflata mye bedre.

3. Jeg har ikke hatt behov for å skifte mouseskates. Ingen er slitte eller holder på å dette av. Det er jo alltid posetivt.

4. Reaksjonstiden på musa er rask. VIKTIG i spill der du trenger reaksjon.

5. Tommelknappen er plassert meget bra.

 

Men ja, jeg vil nok ikke nekte på at MX510 er den beste musa til gejming nå for tiden. Men jeg har ikke spilt så veldig mye med den musa.

 

Når det gjelder det med mus, så blir det jo bare en vanesak etterhvert.

Lenke til kommentar
velg en som ikke er så stor.

Logitech MXxx Bluetooth Optical Mouse Trådløs

er 4 ganger tyngre enn en vanlig mus,stor og klumpete

Den er verken større eller mer klumpete enn for eksempel MX500, som jeg hadde før. Merker absolutt ingen forskjell i størrelsen. Den er klart tyngre, om en liker det eller ikke får være opp til en selv. I begynnelsen lengtet jeg tilbake til MX500, men nå kunne det ikke falle meg inn å bytte. Bluetooth-teknologien er stabil, har aldri vært noen problemer med verken forsinkelser eller at forbindelsen bryter, slik min forrige trådløse hadde en tendens til å gjøre.

 

Hvordan den er i raske fps-spill kan jeg ikke uttale meg særlig om, siden det eneste jeg spiller av den typen er BFV. Men i BFV fungerer den flott. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...