Gå til innhold

kamskjell eller ikke ?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en ny bra kamera-telefon.

 

Vil tro at kamskjell er en stor fordel fordi skjermene er store og detaljerte, og at da lett blir slitt/skadet og støvete7skittne hvis de ikke er godt beskyttet ?

 

Andre meninger om dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung E700 har jo et av de beste kameraene på det norske markedet ifølge tester og andre brukere her som har testet... Skjermen er også veldig bra!

 

Fordelen med klapptelefon er at skjermen kan være stor, uten å påvirke størrelsen så mye...

Jeg er blitt helt forelsket i klapptelefoner, så det blir vertfall en klapp hos meg neste gang! :love:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale e700, den har et godt kamera,er pen og liten, men ellers er den dårlig.

 

Jeg vil heller anbefale Motorola v600.

 

 

Når det gjelder selve "ideen" klapptelefoner så har de en god del fordeler som fks. at skjermen og tastaturet kan være stort uten telefonen blir det.

Itillegg er tastene og skjermen mere beskyttet.

 

Blandt ufordelene kan jeg nevne at det kan hende at lokkene blir vridd (lokkene blir skeive), og eller at selve fjæren i "åpningsmekanismen" blir sløv/svak.

En annen side kan være at telefonene ofte skal være tynne (ikke som z600) sammen med størrelsen (bredde/lengde) så gjør det at det er lite plass til batteriet noe som av og til fører til at klapp telefoner sliter med en noe dårligere batteritid. (Ikke alltid, men er et generelt problem med designet/utformingen.)

 

 

edit:

 

@PJE: E700 har kommet.

 

-

 

Foresten: Skjermene er faktisk ikke størst på klapptelefoner ;), men på symbian telefoner som fks. 6600/7610/sx1, men særlig på p800/900/qtek 2020.

Men de er samtidelig mere utsatt for riper/slitasje.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Han mener at E700 blir billigere når K700 kommer, om jeg tolker rett :)

Stemmer det!

Dersom man får riper eller slitasje på f.eks. K700, er det da bare å bytte deksel, så har man ny skjermoverlate? og hvor mye kan det koste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...