Gå til innhold

Side klar for slakt..


Anbefalte innlegg

Hei.. gidder noen å slakte denne eller komme med kommentar?

 

Ja, jeg vet logo stinker og burde vært midtstilt, Ja, jeg vet at all tekst skal være på norsk, men har ikke rukket å oversette. Har funnet mye kode på nettet som er tilpasset..

 

men ellers ???

 

 

www.williams.no

 

mvh

Snurre

Endret av Snurre Sprett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig vitsen med å ønske kritikk på et ferdiglaga skin? Slik at du kan skifte om vi ikke liker det? :/

 

For å si det sånn: Den headeren (som jeg kan se er det eneste du har laga selv) passet ikke inn i "templaten" i det hele tatt, og var heller ikke videre pen.

Forslag: Dropp den forferdelige bakgrunnen på headeren, og kjør KUN med den teksten (annen font kanskje) som du har laget der, mot den lilla gradienten som egentlig hører hjemme der.

 

Synes forøvrig ikke at WinXP-skins er noe bra i det hele tatt, iallefall ikke til en side for en idrettsforening. :ermm:

 

EDIT: Kan også legge til at de aller fleste nuke-templates har en lei tendens til å være så rotete at det er til å få ondt i hodet av, dette var inget unntak.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Ok, dersom dere synes denne siden er rotete, kan dere gi meg link til en ryddig side...!!!

 

De fleste websider har en tendens til å være rotete... f.eks hardware.no, amotor.no, vg.no, dagbladet.no osv.......

 

Tror ikke det finnes mange ryddige sider det er lett å finne frem i uten å klikke/linke seg ihjel....

 

:devil:

Lenke til kommentar
Ok, dersom dere synes denne siden er rotete, kan dere gi meg link til en ryddig side...!!!

 

De fleste websider har en tendens til å være rotete... f.eks amotor.no

Jeg synes definitivt ikke amotor er noe særlig rotete, iallefall ikke satt opp mot siden din (willams.no).

 

Det blir for mye stort og smått, forskjellig linkformatering, kantlinjer, bokser og alt dette om hverandre gjør hodet mitt litt surrete, men mulig det bare er meg som er gammel og utdatert.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Noe som er fint med amotor, er at den skiller informasjon fra navigasjon, ved at navigasjonen har en mørkere bakgrunnsfarge. I tillegg har den helhetlig design, med lange linjer, som gjør at øyet raskt finner hva som hører sammen.

 

Du har for mange forskjellige bokser, og navigasjonen har størst kontrast. Det gjør ting ubalansert.

 

Men alt dette er bare min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...