Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Det vil jeg egentlig ikke si. Ligner like lite på hverandre. Samme som å si at Speedcore ligner på trance fordi begge har en 4/4 beat.

kan godt hende.. men jeg skjønte liksom ikke hvorfor det kom inn i en trance tråd... men ferdig med prodigy diskusjonen da.. tydligvis folk som har mer peil enn meg på prodigy området :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prodigy er mer dnb enn trance ihvertfall.. kan ikke det trance. Og _langt_ ifra fjortiss trance....

 

Edit: Forslag til fjortisstrance.. Prøv dj mango eller magoo eller noe...

Dj Mangoo mener du vel :p

ja.. Dj Mangoo.. det suger... :roll:

 

Edit: quoting sux.. ble 2 innlegg :p

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar

følte jeg hadde noe å si siden jeg har likt ukommers trance en god stund, husker selv jeg ble hekta av dj tiesto sin magik, tror det var cd nr 2 som gjorde utslaget for mitt vedkommende. men er noen låter som jeg kommer på akkurat nå

 

DJ Energy - Set You Free

plastic angel - simulation

Matt Darey - Beautiful

dj mind x - Temple of Love

Tenth Planet - Ghosts

Mac J - Perfect Blend

DJ Tandu - Velvet

J&R Project - Keep it up

Kay Cee- - Escape

 

anser nesten alle de opplistede låtene som "klassikere" innenfor trancesjangeren men må også nevne at de gamle låtene/mixene gjort av signum er kongebra! :woot:

:woot::woot::woot::woot::woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

anser nesten alle de opplistede låtene som "klassikere" innenfor trancesjangeren men må også nevne at de gamle låtene/mixene gjort av signum er kongebra! :woot:

:woot::woot::woot::woot::woot:

:roll:

 

Du hadde mye bra her ja ser jeg. Jeg skal se om jeg har noen av disse i cd samlinga mi.. så blir vel noen av disse nevnt..

 

og deretter denne posten oppdatert, med god, flytende trance musikk.

Lenke til kommentar

Ok.. på tide med et forslag fra meg, siden jeg er trådstarter, å trenger å gi dere noen tips av og til..

 

 

 

ARENA - jump

 

 

Denne bruker den berømte sagelyden som trance har som varemerke ( desverre )nå til dags. Men denne låta er meget bra. Det er en cover av Van Halen sin orginal, så det skal være sagt, men jeg synes likevel låta rocker som få.

 

Den har ikke så mange elementer i seg (det er bra), og utnytter både bass, i sammenheng med melodi, meget bra.

 

 

kan også nevne en meget god klassiker... (fri for sage lyd)

 

robert miles - children

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...