Tordenflesk Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689 Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt.
E-wok Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Okei... Våknet opp nå i ren fustrasjon. Jeg tar tilbake all prat om at Solar Stone feat. Scott Bond - Naked Angel er en kjip låt.. Det er den nemlig ikke.. Etter å ha hørt utallige mange ganger har jeg kommet fram til at det er en utrolig kongelåt. EDIT: MEN.. Dette betyr ikke at alle de 7 andre remixene IKKE er kjipe, noe de fortsatt er og vil alltid være. Takk og god natt. Endret 3. april 2007 av E-wok
Faris Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt. 8297741[/snapback] Å herre Noen som vet svaret da? What was ASOT001?
WonderBjarne Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) ASOT001 --> Questia - Nexus Asia Kilde Endret 3. april 2007 av WonderBjarne
Xtra Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Robert Nickson feat Elsa Hill - Close your eyes (Vadim Zhukov remix) Jurgen Vries feat. Shena - Wilderness (vocal mix) Carbon feat Ely - Shelter me (compleXz remix) Bobina feat. Elles de Graaf - Lighthouse (radio mix) Ayu - Unite (Alt4Plus remix) <---- Denne har jeg store problemer med å finne, noen som vet hvor man får tak i den? Akkurat den remixen altså.
_crs_ Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Ayu - Unite (Alt4Plus remix) <---- Denne har jeg store problemer med å finne, noen som vet hvor man får tak i den? Akkurat den remixen altså. De heter faktisk Alt+F4, og er to finner, Joonas Hahmo & Matti Kotala. Det er en knall remix, må nesten høre den en gang til nå. :!:
embark Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt. 8297741[/snapback] Utrolig vanskelig spørsmål da. Oversikt over alle ASOT-releases.
DJ_Dark Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 http://trance.nu/v3/news_show.php?id=3689Den vil jeg gjerne vinne, for å si det mildt. 8297741[/snapback] Utrolig vanskelig spørsmål da. Oversikt over alle ASOT-releases. 8301649[/snapback] Hehehe! Jeg har i alle fall sendt inn nå
Blåbær Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Afternova-By Your Side (Icone Remix) fått helt dilla på den DJ Shog - Stranger On This Planet Public Domain feat. Lucia Holm - I Feel Love (Bart Claessen remix) Arriva - African Soul Anthem, en real klassiker
ThOms-N Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 OFF! Lenge offline nå! Må berre få denne tråden inn igjen i Mine diskusjoner.. Trenger forsåvidt tips på ny musikk! Hatt et heftig datakræsj! Over 6 mnd med musikk er vekk
Xtra Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Ayu - Unite (Alt4Plus remix) <---- Denne har jeg store problemer med å finne, noen som vet hvor man får tak i den? Akkurat den remixen altså. De heter faktisk Alt+F4, og er to finner, Joonas Hahmo & Matti Kotala. Det er en knall remix, må nesten høre den en gang til nå. :!: 8301321[/snapback] Takk skal du ha, der fant jeg den
E-wok Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Markus Schulz feat. Carrie Skip - Never Be The Same Again
DJ_Dark Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hahahaha! Faris ringte meg i går kveld bare for å nevne hvor mye han gledet seg til KiT!
embark Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Brennan Heart - Rush The RMX Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
Faris Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 I <3 Marcel Woods Marcel Woods - Don't Tar Me With The Same Brush Marcel Woods - Get The Kleenex Marcel Woods - Cherry Blossom Marcel Woods - Beautiful Mind Marcel Woods- Time is running out (original mix) Marcel Woods - Advanced (Techtrance Remix) Marcel Woods - Yellin @ The Neighbours Marcel Woods - Monotone (Original Mix) Marcel Woods - Drama Marcel Woods - Accelerate Marcel Woods - Static State (Original mix) Marcel Woods - Vertigo (Bootleg mix) Marcel Woods - Basik Marcel Woods Vs. Jesselyn - Fauna Marcel Woods Vs. Jesselyn - Flora Babylon - 23 Minutes (Marcel Woods Remix) Cls - Can You Feel It (Marcel Woods Remix) DJ Shog - Jealousy (Marcel Woods Remix) DJ Gerd vs Marcel Woods - Once Upon A Time In The West Ferry Corsten - Whatever (Marcel Woods Remix) Yves Deruyter and Marcel Woods present Frequence - the anthem [original mix] Analog System - Strange Morning In December (Marcel Woods Remix) Walt - Bring The Pain [Marcel Woods Remix] Three Drives - Greece 2000 (Marcel Woods Remix) S.H.O.K.K. - My Madness Says What I Must Do (Marcel Woods Remix) Side Dish - Pressure (Marcel Woods Remix) Walt and Feliz - Endless (Marcel Woods dark dub remix) Mike Robbins - are you a freak [marcel woods techtrance remix]
Ligaya Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) Tiesto har premiere på Club Nouveau radio showet sitt, på radio 538 i kveld. Anbefaler dere å høre på! Tror dette blir bra! Stream her Enjoy Endret 6. april 2007 av Ligaya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå