Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

D-Light & Bissen VS Victoria Gross - Melting (Alex M.O.R.P.H. VS Woody Van Eyden Remix)

DJ Tatana Featuring Onita - Children Of Love (Alex M.O.R.P.H. VS Woody Van Eyden Remix)

:w00t:

Og anbefaler Finity Essence Vol. 2, fin fin dobbel-cd med umixet finsk progressiv og melodiøs trance av ypperste klasse.

Endret av _crs_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase Remix)

Hvis du ikke har den, så må du gå å "kjøpe" den straks. Bedre trancesang enn dette skal du lete lenge etter.

Litt ot: hva synes du om technikal remixen av Getting Better Feh?

Skrevet
Må bare si at av alt skvip som er blitt pressa ut av non høytalere, kvalifiserer trance som det verste.

Av alt skvip som er presset ut av dette forumet, kvalifiserer din post som noe av det mest idiotiske.

Skrevet
At jeg er en kvalm intetanende idiot som burde holde kjeften min?

Hey; Jeg bare sier meninga mi om musikken deres, som sikkert er lik meninga deres om musikken min, prøver ikke å bli uvenner med noen..

1) Denne tråden er ikke for å poste om du liker trance eller ikke.

2) Kom med konstruktiv og seriøs kritikk hvis du vil bli tatt på alvor.

Skrevet
Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase Remix)

Hvis du ikke har den, så må du gå å "kjøpe" den straks. Bedre trancesang enn dette skal du lete lenge etter.

Litt ot: hva synes du om technikal remixen av Getting Better Feh?

7127893[/snapback]

Ganske kul, men ikke så kul som jeg hadde forestilt meg, siden folk var så kjipe på å gi den fra seg :p Men fikk nå tak i den til slutt..

Skrevet (endret)
Først: Dette er et emne for de som ELSKER TRANCE. De som ikke gjør det trenger ikke en gang være her. Negative ( unødvendige ) meninger om trance, vil bli

RAPPORTERT. Forvirret? Les rettningslinjene

Mr Bronkz - Bodyrock :love:

Endret av PepsiCo
Skrevet (endret)
Jeg liker bare ikke en sjelløse elektroniske musikken som non hundretalls gutter har laget på pcen sin.. At halvparten av musikken høres ut som en blåkopi av den andre halvparten hjelper heller ikke på. For ikke å snakke om de ultraharrye reklamene..

att du ikke liker Trance gir vel vi faen i :shrug:

Endret av Nish
Skrevet (endret)

Jeg tror nok du er blitt litt feil-innformert. Vi hater den musikken som er på reklamen vi også. Det er ikke trance. Det er dance(bare såvidt :p). og, jeg tror neppe jeg hater den musikken du hører på (hvis det nå ikke er danseband da?)

Endret av Tordenflesk
Skrevet
Og vica versa..

Uansett, moder må gjerne slette innleggene mine i denna tråden, da de ikke førte med seg noe anna enn ubehag.

Trodde du at du skulle få klapp på skulderen for det første særdeles lite gjennomtenkte innlegget ditt?

Skrevet
Jeg liker bare ikke en sjelløse elektroniske musikken som non hundretalls gutter har laget på pcen sin.. At halvparten av musikken høres ut som en blåkopi av den andre halvparten hjelper heller ikke på. For ikke å snakke om de ultraharrye reklamene..

7128313[/snapback]

Kan ikke du bare holde kjeft? Siden du bare snakker piss som ikke hører hjemme i denne tråden.

Vi DRITER i om du ikke liker denne musikken!

-----------

Scirocco - Scirocco (Alex M.O.R.P.H. Mix) :love:

Skrevet
Sorry..

Nå skal det sier att jeg godt kan høre på noe av det mer jazzy greiene (House eller hva søren) som mine venner har introdusert for meg..

Uansett, når forumet heter diskusjon.no, trodde jeg en diskusjon var lovlig.

7128313[/snapback]

Diskusjon.no ja, ikke krangling.no :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...