Gå til innhold

Z600/T630


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T630 er klart en bedre telefon enn Z600. Den er mindre, bedre software/firmware og tilbyr et par ting som Z600 ikke gjør - blant annet PrePlay og MyFriends. Dessuten har T630 en bedre skjerm enn Z600. (Z600 har TFD, mens T630 har TFT.) T630 sies også å være raskere enn Z600.

 

Anbefaler deg å lese DENNE tråden - her får du en god debatt rundt forskjellen på T630 og Z600.

Lenke til kommentar

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-t630-en.shtml

 

"...The first major change is TFD screen, it’s similar to the one used in Sony Ericsson Z600. The two displays are identical; however the presence of protection glass makes the difference. The picture looks good in both models, and it’s really hard to determine which one is better....".

 

I amobils test av T630 står det at den har TFT, men i en tidligere artikkel (denne :http://amobil.no/art.php?artikkelid=5086) sier de: "...vil den blant annet kunne by på en forbedret TFD-skjerm "......

 

Så hva er det da?...TFT eller TFD? :hmm:

Endret av LosEndos
Lenke til kommentar

La meg begynne med å si at jeg har en Sonyericsson Z600!

T630 har som nevnt en TFT skjerm, mer lys-sterk og bedre farge gjengivelse skiller denne fra den jeg har på min Z600, som er en TFD, T610 har en SNT skjerm!

Og ja, selvsagt er denne TFT skjermen bedre enn min TFD!

Har hatt min Z600 siden Desember, og ingen slark eller kvalitets feil har oppstått-DETTE ER INGEN Nokia!!!

:D

Utover det er det ingen store forskjeller, kameraet i T630 er det samme som sitter i T610, og i min, den eneste forskjellen er at du kan forstørre bildet digitalt til VGA str, men det blir pixlete og elendig!

T630 har de samme tastene og er 95% lik innmat som T610/Z600, den eneste forskjellen er my friends, som ennå ingen Norske teleselskaper støtter, og muligheten til å høre på å laste ned topp 10 låtene til Sony, men dette er egentlig bare en adr, som alle andre mobiler også kan benytte seg av!

Synes personlig at T630 i sort er lekker, men det er jo egentlig gammelt nytt i nytt skall!

 

Venter spent på SE K700, som kommer i juni, se en review i mobile-review.com....en meget seriøs og bra side, som tester mobiler før alle andre!

Russisk av alle ting!

 

Og ja, til dere stakkarer som sliter med sine Nokia mobiler... lykke til!

 

 

:D

Lenke til kommentar

hvis det ikke er konkrete og harde bevis på at du skal velge eller ikke velge en mobil utifra meninger fra 14 gamle unger som def ikke har peil på mobil hvorfor høre på dem!? (har ei Lillesøster) som mener alt er ganske kult så lenge det har kamera, og det er så og si sant.

 

mitt tips er velg den tlf/mob som faller i smak for deg, og ikke hva alle andre mener. hvis du er av den typen som skal ha det som er kult så lever du i en hard kamp med fremtiden og ny teknologi!

hva som var kult igår er ikke bestemt til å være kult imorgen(hvem vet)

 

og en annen ting, hvor mye er vært den prisen det har...

kommer aldri til å synes at en mobil skal koste skjorta!

det er den ikke vært.

alle funskjonenne er jo kule på duppe ditter det . men blir glemt ganske fort. sånn er det bare...cycle of life get over it...peace

Endret av darapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...