Gå til innhold

Har tenkt å putte mitt geforce 3 inn i ei P3 450


Anbefalte innlegg

hajo,

 

no som mi maskin har fått oppgradert frå Gainwards uberclockelige Geforce 3 GS til 9800pro ligger mitt gainward kort i inga maskin.

 

Derfor tenkte eg at eg kunne putte den i den gamle maskina vi har i huset, ein pentium 3 450mz, 256sdram(hovudkort no clue). Då vi kjøpte maskina kom den med eit ATI rage fury 32 mb kort, som vi bytta ut med eit geforce 2 MX 64 mb.

OS'et som er i gamlemaskina er winXP.

 

Vil eg kjenne ytelses forbetring verdt ved å bytte ut Geforce 2 MX 64 til geforce 3 GS kort 128 mb på den gamle maskina?

 

Nokon som har ein quick guide for korleis eg forsvarelig kan bytte om 3dkorta?

 

Eller går det greit å, slette driveren gjennom slett ADD/remove -> slå av maskina -> bytte om korta -> innstallere ny driver?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en P3 450 selv og den funker bra med GF og GF2. Geforce 3 derimot vil jeg tro kanskje er i det meste laget, men frykt ikke. Det vil jo ikke skje noe forferdelig, du vil bare ikke få max ytelse ut av skjermkortet.

men skal vel klare å yte en del beire enn Geforce 2 MX 64mb kortet?

Lenke til kommentar
Gjør nok det, ja.... Men sjekk at AGP-porten på HK tar 1,5v skjermkort !

sida den klarer fint å takle geforce 2mx 64mb kortet(passivkjøling) burde den vel klare geforce 3 kortet?

 

Og var min framgangsmåte på korleis eg skal skifte korta grei? (sjekk hovudposten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...