Vims Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Lurer på om det er flere som har problemer med å koble seg til liveupdate idag?? Har ikke hatt problemer med det før idag
Vims Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Er det noen som gidder å ta seg bryet å teste om det er hos meg det ikke funker
spetter Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Bump etter drøye 6 min ...-hva med å vente litt slik at folk kan svare Men, tok ekstremt lang tid å connecte til liveupdate ja, holder på enda. og har ikke komt til stedet hvor velge oppdateringer.. Ser ut til at de kanskje har noen problemmer
Spaz Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) Kommer ikke inn på LiveUpdate jeg heller. Gjorde det i dag tidlig, så er nok bare Symantec som har midlertidige problemer. Edit: Nå fungerer det igjen Endret 24. mai 2004 av Spaz
Vims Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 live update virker ikke her heller. Takker for respons prøver å avslutte liveupdate,nå har den "hengt"i 10 min.
XenZor Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Funker som bare det her Har gjort det de siste tre timene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå