Gå til innhold

Bærbar pc, til å spille cs...


vip

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tenkt til å kjøpe en bærbar pc, som jeg skal bruke til å spille med.

Den må ha et greit skjermkort som klarer 100 fps i counter strike 1.5.

Den skal ellers brukes til å se på filmer, høre på mp3 og være på internett.

kanskje spillle far cry (hvis det går)..

 

Er det noen dere kan anbefale til under 13 000?

 

Trenger åsså en gaming mus og bra musematte, noen forslag?

 

Takker på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vi ha den samme diskusjonen hver neste gang, ordet 100fps dukker opp.

Dette er tatt opp en milion ganger, og det er bevist at man lett ser forskjell på 60 og 100fps, bare fyr opp cs og se selv. På TV er det vel 24fps, men der bruker de en slags blur effekt som gjør at vi ikke oppfatter bildene som trege...

 

Dessuten er følelsen av 100fps i CS viktig for spillingen... :D

Lenke til kommentar
Forresten, er ikke CS på versjon 1.6 nå?
Det er ikke alle som har gått over til 1.6. En stor del av spillerene hollder seg til den gode gammle versionen

ey du!! det er ikke 1.5 som gjelder.. de fleste bruker da 1.3 versjonen som fungerer på steam.. 1.5 er så si død!! ca 50 servere igjen eller noe som er aktive..

Lenke til kommentar
Forresten, er ikke CS på versjon 1.6 nå?
Det er ikke alle som har gått over til 1.6. En stor del av spillerene hollder seg til den gode gammle versionen

ey du!! det er ikke 1.5 som gjelder.. de fleste bruker da 1.3 versjonen som fungerer på steam.. 1.5 er så si død!! ca 50 servere igjen eller noe som er aktive..

1.5 er så vanvittig mye bedre enn 1.6, utrolig mye bedre flyt i 1.5. Nei Strem huff huff 2xhuff!

Lenke til kommentar
Hvis du har Windows kan jeg anbefale Whitebox CL1557 til noen hundrelapper over 13000,-

http://whitebox.no/default.asp?Action=Specify&nComputer=10

 

Til mus vil jeg anbefale Logitech MX510, spillerens beste venn. Som musematte vil jeg sende deg til Elkjøp. Kjøp en kjedelig blå musematte, den virker garantert best med optisk mus.

 

Forresten, er ikke CS på versjon 1.6 nå?

Bra forslag :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er vits med 100 fps. Registrerer ikke øyet 20 fps eller noe slikt?

Det har vel aldri vært poenget? det er hvordan Chrosshairen oppfører seg ved de to forskjlellige fps'ene som er viktig. Jo høyere fps, jo fortere faller den tilbake til null..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Forresten, er ikke CS på versjon 1.6 nå?
Det er ikke alle som har gått over til 1.6. En stor del av spillerene hollder seg til den gode gammle versionen

ey du!! det er ikke 1.5 som gjelder.. de fleste bruker da 1.3 versjonen som fungerer på steam.. 1.5 er så si død!! ca 50 servere igjen eller noe som er aktive..

Fyr opp "The Allseeing eye" og si det en gang til :) Utrolig mange forskjellige servere til 1.5 !

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har svært lite peil på bærbare pcer. (pris og lignende mener jeg) Men gaming mus og musmatte så er det bare MS Intelli exp 4.0 og Steelpad 4D som gjelder! :thumbup: Også seff må man jo spille cs 1.6! 1.5 er jo død for lenge siden! Samme med 1.3! Sikkert 1 promille av cs spillerne som gidder å spille de versionene der lenger! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Fant denne på komplett. Den koster ca.12 500 på norek.

Er den bra til å bruke å spille med?

Er jo bare 64 mb minne på skjermkortet da...

64mb minne på skjermkortet skal gå helt greit i og med at CS krever veldig lite systemresurser. Har selv et Geforce 4 mx440 :thumbdown: som er et veldig dårlig kort egentlig, Greier akkurat 100 fps i CS. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...