Gå til innhold

SW Galaxies - 14 dagers trial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
This is the first time ever that SWG has released a trial and it's available first to Founders' Club and FilePlanet subscribers.

 

Ser slik ut ja. Men blir nok tilgjengelig gratis også om en liten stund. Men da må man vente i kø i mange timer, og det kan være litt ustabilt til tider.

 

Koster deg en femtilapp for å bli medlem i en måned, og da får du tilgang til masse annet gøyalt :p

 

edt: skriveleif

Endret av Whirush
Lenke til kommentar
Tøft!Men må man være medlem for å laste ned fra fileplanet?

Beklager: Ser ut til at den var betalmedlem-eksklusiv. (Men det betyr som oftest at den blir åpent tilgjengelig om ikke så alt for lenge. Fileplanets eksklusivitet bruker aldri å vare, da dette er å skyte seg selv i foten.)

 

EDIT: Dessuten ser det ut til at man *ikke* kunne fortsatt å abonnere direkte fra trialen, men måtte kjøpt en boks uansett. Da var det kjapt ikke like interessant.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Dessuten ser det ut til at man *ikke* kunne fortsatt å abonnere direkte fra trialen, men måtte kjøpt en boks uansett. Da var det kjapt ikke like interessant.

Hvor fant du denne infoen?

Men det skulle ikke forundre meg.

*dang!* :no:

 

Menmen.. kjekt å se om det kanskje er værdt det, emn det ble liksom litt mindre aktuelt nå ja.

Lenke til kommentar

Jeg spilte det en liten stund, er tilbake i Neocron og har hatt det heidundranes morsomt med folk jeg ikke har spilt med før senest natt til i dag :D (spiller på Pluto, som er omtrent død m.h.t. antall spillere, men likevel morsomt).

 

SWG har supernice grafikk og bra RP elementer, kommer an på hva du vil gjøre der. Jeg forlot det etter en relativt kort periode fordi jeg ikke klarte alle som på død og liv må bli Jedi riddere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...