Gå til innhold

ITPro's Påskekonkurranse.


Anbefalte innlegg

Halloen folkens!

 

Har dere lyst til å høre et lite referat fra Påskekonkurransen hos ITPro (som jeg vant!)?

Joda, jeg heiv meg på den konkurransen, premien var jo rimelig bra da, så det var verdt å legge de små grå i bløt ;)

Svarte på alle spørsmålene og det viste seg etter noen dager at jeg jammen hadde alt rett også, fikk beskjed om at jeg hadde vunnet hele greia!

 

http://www.itpro.no/art/5551.html

 

Hva jeg forstår, så er Påsken over.....for lenge siden, men har enda ikke mottatt noe premie!

Er det slik man bedriver konkurranser i dag?

 

Har hatt endel mailer frem og tilbake til ITPro, hvorpå de fleste gikk på at jeg -skulle- få premien, jeg måtte bare være litt tålmodig, for det var EA-Norge som skulle sende de ut til vinnerne.

 

Jeg er en tålmodig person, så jeg leitet frem den store tuben med 'you know what'.

 

Etter en 3-4 ukers tid så sendte jeg dem en mail igjen, bare for å sjekke tingenes tilstand.

Fikk da beskjed om at jeg ikke kom til å få førstepremien som lovet, MEN jeg skulle få velge i 3 andre 'saftige' titler.. :wow:

Disse er/var:

- Hitman Contracts (PS2) (Jeg har ikke PS2)

- Fifa Uefa 2004 (PC) (Liker ikke fotball)

- Thrones & Patritos addon til Rise of Nations (pc). (Har ikke Rise of Nations som denne add-on pakken er til).

 

Jeg takket nei til samtlige titler, om ikke annet kan tilbys, så er tilbudet ikke interessangt.

La meg nå si det sånn, hadde påskekonkurransen hatt noen av disse som premie, ville jeg IKKE ha svart på den.

 

Synes at ITPro har "løst" saken på en særdeles dårlig måte, å utlyse en konkurranse med flotte premier som de ikke er i besittelse av i forkant av konkurransen, er et sjangsespill. Om ikke EA-Norge leverer så er det ITPro som blir sittende med sjegget fullt av postkasser.

 

Har ikke vært i kontakt med noen av de andre som vant, men jeg regner med at heller ikke de fikk noe fra ITPro.

 

En kan si at seriøsiteten hos dette nettstedet har sunket 'noe' hos meg.

 

.MixaloT.

 

*Edit*

 

Jeg må legge til at jeg skulle få velge EN av de tre titlene de tilbydde meg.

Endret av SirMixaloT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det var et spill det var snakk om..så ja..hadde kostet ansvarlig så SINNSYKT mye å kjøpe spillet i butikken og sende det til deg.

 

Så kunne de heller tatt resten internt. :hrm:

 

EDIT: Etter å ha lest siten, og fått oversikten over hva du faktisk skulle ha vunnet, så må jeg si at du har rett til å være EKSTREMT skuffet og irritert.

 

1. premien gikk til MixaloT som kan innkassere full grunnutrustning:

1 stk Battlefield Vietnam-spill

1 stk Battlefield Vietnam-musematte

1 stk T-skjorte

1 stk Genser

1 stk Soundtrack

 

At han ikke får dette er SUGENT av itpro.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
hardware? Er det ikke snakk om et spill? Det er heller ingen webshoperfaring.

 

For å sette det på spissen vil jeg ikke poste noe i webshoperfaringer om en kompis nekter å gi meg en hardware del han har lovt meg...

Går det ikke an å være l litt rundere i kantene? Hadde litt problemer med å finne den rette plassen å poste dette. Men om det skulle tilby så masse problemer for moderatorne at denne posten havnet i feil forum så kan du bare slette den helt!!!

 

Det er mye grinerier om poster som havner feil hele tiden, lite seriøst.

Jeg prøvde å få den inn under et passelig bra forum emne, men traff visst ikke helt.

 

Som sakt så skal du bare slette tråden, liker ikke å være til bry!

 

.MixaloT.

Lenke til kommentar
hardware? Er det ikke snakk om et spill? Det er heller ingen webshoperfaring.

 

For å sette det på spissen vil jeg ikke poste noe i webshoperfaringer om en kompis nekter å gi meg en hardware del han har lovt meg...

Går det ikke an å være l litt rundere i kantene? Hadde litt problemer med å finne den rette plassen å poste dette. Men om det skulle tilby så masse problemer for moderatorne at denne posten havnet i feil forum så kan du bare slette den helt!!!

 

Det er mye grinerier om poster som havner feil hele tiden, lite seriøst.

Jeg prøvde å få den inn under et passelig bra forum emne, men traff visst ikke helt.

 

Som sakt så skal du bare slette tråden, liker ikke å være til bry!

 

.MixaloT.

Det er jo lov å ta feil. At vi rydder opp burde du bare være glad for. Ser ikke problemet med at jeg flyttet tråden - jeg stengte den jo i alle fall ikke. Men hold dere til topic nå ;)

Lenke til kommentar

Denne krav mentaliteten hører ingen plass hjemme.

Du har blitt tilbudt 3 ulike gevinster, om ingen av de tilfredsstiller dine ønsker så kan du la være å ta imot.

 

På godt norsk: (sensurert) but you get the idea...

Endret av exchange
Lenke til kommentar
Denne krav mentaliteten hører ingen plass hjemme.

Du har blitt tilbudt 3 ulike gevinster, om ingen av de tilfredsstiller dine ønsker så kan du la være å ta imot.

Kravmentalitet?

 

Han var med i en konkurranse, hvor vinneren var lovet en del premierer.

 

Når de da, på et senere tidspunkt, bytter premien - i tillegg til en mye dårligere premie - hvorfor skal han godta det?

 

Dessuten var to av titlene han ble tilbudt ubrukelig for ham, og den siste var han ikke interessert i. Derfor er han kravstor?

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...