Gå til innhold

ITPro's Påskekonkurranse.


Anbefalte innlegg

Er uendelig mye i verden som er "urettferdig" eller som man ikke liker.

Istedenfor å konsentrere sin energi på små bagateller, kverulere og blåse disse opp i uante dimensjoner, så kan man heller gjøre noe fornuftig med sin tid.

 

Det kan diskuteres om den alternative premien var dårligere eller ikke, uansett så ble han tilbydt en konpensasjon, noe han selv takket nei til.

 

Dette er et faktum man kan diskutere opp og ned i mente, og gjerne kverulere et par dager å komme med nedlatende kommentarer om andre nettsteder og/eller personer.

 

Lykke til videre anyway..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne krav mentaliteten hører ingen plass hjemme.

Du har blitt tilbudt 3 ulike gevinster, om ingen av de tilfredsstiller dine ønsker så kan du la være å ta imot.

Hehe, mener du jeg er kravstor?

 

Om du hadde lest alt jeg har skrevet, så skjønner du hva jeg mener.

Å jeg siterer: "Om den konkurransen hadde hatt de tre titlene jeg ble tilbudt som premie, hadde jeg ikke deltatt i den".

 

Om du vinner i Lotto, å Norsk Lotto sier at de ikke har nok penger til å gi deg gevinsten, men du kan få velge mellom 10KG kaffe, 10KG kakao eller 15KG hvetemel, da tenker jeg du har blitt "kravstor" du også. :yes:

 

Siden de hadde kun de 3 titlene å tilby meg, så har jeg allerede takket NEI til dem.

Men synes at denne saken fortjener litt belysning & når det har gått så lang tid uten noen løsninger, så er "premien min" å gi dem litt pepper i andres fora.

 

.MixaloT.

Lenke til kommentar
....gjerne kverulere et par dager å komme med nedlatende kommentarer om andre nettsteder og/eller personer.

Kommer ikke til å dra enkelt personer inn i denne saken her. Synes heller ikke jeg snakker nedlatende om ITPro, belyser bare et faktum som har skjedd meg. Faktumet var nedlatende for mitt vedkommende å det er det jeg skriver om, slik at du å mange andre kan lese.

 

.MixaloT.

Lenke til kommentar
Uff da. :shrug: Ikke for å mase, men er det en god idè å ta denne diskusjonen HER? Hva med ITpro's foraer?

enig med haltan for en gangs skyld.

 

selvfølgelig føler jeg sympati med trådstarter, men jeg synes ikke dette er riktig sted å ta det. bør ikke vi vise at vi er bedre en eventuelle andre nettsteder som liker å henge ut konkurrenter?

 

jeg stenger denne tråden for å gå foran med et godt eksempel for andre websider.

 

Til trådstarter; det er nok dessverre ingen her som kan hjelpe deg med denne saken :( alikevel tror jeg du har fått prem poenget ditt, og det er da ingen grunn til å la diskusjonen utarte seg til en tråd full av flaming og uthenging (som den er på god vei til å bli).

 

(btw: denne tråden er også full av avsporinger)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...