Gå til innhold

GloFF's misnøye


Anbefalte innlegg

Date: Sat, 22 May 2004 21:52:06 UT

From: "Netconnection ANS" <[email protected]>

To: [email protected]

Subject: Re: RE:

--------------------------------------------------------------------------------

Heisann

Denne er sendt og bør være hos deg rett over helgen.

Mvh

Thor

Netconnection ANS

 

 

Ok, hvis denne kommer rett over helgen (forhåpentligvis mellom 24/5 til 28/5) skal jeg poste unnskyldning både her og på netconnections forum, samt sende mail til netconnection med unnskyldning :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Date: Sat, 22 May 2004 21:52:06 UT

From: "Netconnection ANS" <[email protected]>

To: [email protected]

Subject: Re: RE:

--------------------------------------------------------------------------------

Heisann

Denne er sendt og bør være hos deg rett over helgen.

Mvh

Thor

Netconnection ANS

 

 

Ok, hvis denne kommer rett over helgen (forhåpentligvis mellom 24/5 til 28/5) skal jeg poste unnskyldning både her og på netconnections forum, samt sende mail til netconnection med unnskyldning :-)

samme mail fikk jeg i går så vi får det nok... :D

Lenke til kommentar
Date: Sat, 22 May 2004 21:52:06 UT

From: "Netconnection ANS" <[email protected]>

To: [email protected]

Subject: Re: RE:

--------------------------------------------------------------------------------

Heisann

Denne er sendt og bør være hos deg rett over helgen.

Mvh

Thor

Netconnection ANS

 

 

Ok, hvis denne kommer rett over helgen (forhåpentligvis mellom 24/5 til 28/5) skal jeg poste unnskyldning både her og på netconnections forum, samt sende mail til netconnection med unnskyldning :-)

Fikk du ikke et pakkesporings nummer?

Lenke til kommentar

Hehe, pakkesporingsnummer... når man ikke engang fikk ordrebekreftelse?

Vel.. altså, dem fikk rompa i gir etter at jeg la ut denne på netconnections eget forum og mailet netconnection etterpå og sa dem burde lese innlegget mitt:

 

"Posted: May 21 2004, 06:16 PM

Jeg gir frist til 24/5 kl.12, har jeg ikke fått ordrebekreftelse da så avbestiller jeg. deretter gir jeg selve leveringen tid til 28/5 kl.12

Nå gidder jeg ikke mer, maskina mi ligger spred utover i deler her.. mangler jo bare den forbaska tanken for å få sammen dette.

Alt skal komme opp på www.home.no/gloff/h2oproject/index.html og nå er det bare dette som avgjør om Netconnection kommer på creditslista eller svartelista mi, og hvem vet hvordan svartelista mi ser ut.

Anse dette som et ultimatum. "

 

Fikk svar ikke lenge etterpå..og ordrebekreftelsen kom ca ett døgn etterpå (og det var på en lørdag). Får håpe dem FAKTISK har sendt stæsjet og at det kommer frem før fredag.

Man skal ikke leke og/eller skuffe meg under senga, I'm a dangerous man :p .

 

Så, jeg håper dem får orden på bestillingsopplegget sitt..eller rettere sagt rotet sitt.

Og hvis jeg nå skulle få varene før fredag klokken 12. som er fristen min, så skal jeg unnskylde meg overfor begge forum og sende unnskyldning til Netconnection, men hvis ikke... så, javel..vi får nå se da. Jo tidligere pakken kommer, jo gladere blir jeg :D .

 

Jeg oppfordrer absolutt IKKE andre å kjøre denne linja, det var ikke meningen med det, men jeg var så forbanna i øyeblikket at jeg klarte bare ikke å styre meg.

Og vel...seffe ikke uten grunn, fordi nå har ene maskina mi ligget i deler her i 4 uker snart, og jeg kunne faktisk klart å montert opp dette for 1 uke siden hadde det ikke vært for denne forsinkelsen. Uansett har det blir utrolig mye lekkasjetesting av vannkjøleutstyret da, så jeg er temmelig sikker på at det er tett :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...