Gå til innhold

Anbefalte innlegg

He! He! Breiker "good one"!!

 

Jeg har fått fatt på dyr og proff lakk, MED primer så nå skal vel alt gå som på skinner. Den røde er tilogmed rød faktisk! - Utrolig nok! :D

 

Skal se hva som blir gjort over helgen, jeg har tid så det skulle ikke være noen unnskyldning for å sluntre unna!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter masse øl, og ingen oppdatering ;) Nå går det det litt sakte her eller :!:

 

Satser på at det kommer en i morgen, gleder meg til å se det ferdige resultatet etter lakkering, blir det bare rødt og sort? eller kommer det flere farger?.

 

Edit: Skriveleif, men hva ellers kan man vente etter en tur ut med jobbe. Det er vel første gang jeg har dual skjerm, etter en tur på byen. Var bare en før jeg dro :!:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Eh......!

 

Ble visst ØL idag også.......!

 

Uff da, må slutte med all denne drikkingen altså! :D

 

I morgen............?

 

 

JaDaJaDa!!

Jammen jammen jammen!

 

Det er jo "imorgen" nå :cry::cry::cry:

 

Hihi :!:

Lenke til kommentar

Dere maser jo som et lokkmotiv jo!! :p

 

Her kommer den lenge etterlengtede Oppdateringen som inneholder løsningen på det idiotiske maling/lakk problemet!

 

 

OPPDATERING:

 

- Masse bilder! Ikke alle like spennende........! :roll:

 

Etter den fatale ulykken med dustebiltemalakk, var det bare å bite i det sure eplet, pusse av all lakk/maling og starte forfra igjen!

 

mini-UltiMAME_284.jpg

Her har jeg fått på ny grunning og to lakk med matt svart, vi er tilbake til utgangspunktet!

 

 

mini-UltiMAME_288.jpg

Klok av skade dro jeg denne gangen til en malingsbutikk (naturlig nok!) og spurte meg frem etter det beste alternativet, her er hva jeg endte opp med, lakk for 300,- ;)

 

 

mini-UltiMAME_291.jpg

Neste skritt var å merke opp og maskere hver minste lille flik av brettet som ikke skulle bli blå, slik at ikke svevestøv fra lakken skulle sette seg på den sorte overflaten.

 

 

mini-UltiMAME_294.jpg

Dermed var det klart for første lag med primer, sterkt anbefalt av mannen i butikken og endel av dere! :whistle:

 

 

mini-UltiMAME_296.jpg

Etter 5 min kunne jeg endelig legge det første lag med farge, deilig!

 

 

mini-UltiMAME_298.jpg

60 min og tre lag senere har vi dette resultatet.

 

 

mini-UltiMAME_303.jpg

Maskert på nytt og klar for den RØDE lakken, klok av skade (igjen!) sjekket jeg status på fargen FØR jeg satte igang med å spraye kontrollpanelet! ;)

 

 

 

mini-UltiMAME_306.jpg

Det ble faktisk rødt!

 

 

mini-UltiMAME_307.jpg

RØDT og BLÅTT! det ble riktig så klare og jevne/glatte fargeflater, godt fornøy med finishen.

 

 

mini-UltiMAME_315.jpg

Her har jeg satt inn kontrollene for å se hvordan det tar seg ut, vurderer nok å skifte ut de øverste gule og orange knappene med røde og blå........

 

 

 

mini-UltiMAME_317.jpg

En liten detalj som manglet på myntdøren ble også fikset idag, nemlig skiltene som forteller oss hvilke myntenheter maskina aksepterer. Foreløpig aksepterer den alt fra ølkorker til tusenlapper men........ :p

Printet ut to lapper som jeg festet inn under plastikken.

 

 

mini-UltiMAME_318.jpg

Her er de ferdig installert, men uten bakgrunsbelysning enda.

 

 

Da var vi fremme ved denne oppdateringens finalenummer!

 

 

mini-UltiMAME_322.jpg

Maskinen slik den står idag, dere kan skimte et ørlite forsøk på å teste ut løsninger på "side art" designet. Den delen er det størse som er igjen å gjøre på maskina nå.

 

 

mini-UltiMAME_324.jpg

Nærbilde av kontrollpanelet, rundt skjermen hvor det nå er svart, vil det komme en egendesignet "bezel" med et sotet glass foran.

 

 

- Da var det tid for loppekassa, skal til tannlegen klokka 07:00 i morra!!! :cry:

 

 

Take Care!

 

- Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...