Gå til innhold

har et TG spørsmål


Anbefalte innlegg

Neste års hylle blir dobbelt så stor, med en liten hemmelig overraskelse på toppen

 

dobbelt så stor?? :wow:

Da tenker jeg på i høyden ja. Estimerer at vi øker høyden med ca 4-6 meter. Det eneste problemet dreier seg om hvordan vi kan montere det hele sammen. Samt få plass i bilene.

 

I år hadde vi med tre biler og to hengere stappfullt av utstyr.

 

Og bare får å ha sagt det. Vi hadde den største OG mest solide hylla på hele TG. Under byggingen testet vi at to personer kunne stå på toppen og danse uten at den raste. :wee:

 

Synd det ikke er konkurranse for best dekorerte plass eller noe slikt. :hmm:

 

Har forresten ikke blitt plaget av crew en eneste gang i år. De pleide å komme bort når de ville starte en lydkrig.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en planke og legg den fra ditt kabinett, over skjermen og støtt den oppå naboens kabinett. Funker fett ;)

er litt kjipt å komme der og så har fyren ved siden av deg laptop/desktop pc, fulltower osv, hvis ikke du har det selv.

Kan bli en veldig skjev planke.. :)

Lenke til kommentar
Ta en planke og legg den fra ditt kabinett, over skjermen og støtt den oppå naboens kabinett. Funker fett ;)

er litt kjipt å komme der og så har fyren ved siden av deg laptop/desktop pc, fulltower osv, hvis ikke du har det selv.

Kan bli en veldig skjev planke.. :)

tenkte på den hylle løsninga jeg og med planke over til naboen.

men så kom jeg på at jeg hadde maxitower å han hadde barbone!

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...