eirberen Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) Kanskje litt overdrevent, men det ser ut til å være ganske praktisk i tillegg til det tøffe designe.. Se selv da http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet849.htm Edit: Fant en liten filmsnutt av kabinettet... http://home.no/sosclan/bilder/rommet/MVI_1724.AVI Endret 21. mai 2004 av eirberen
meanbean Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Old news... Bare for spesielt inntreserte. Blit lei av det etter 2 dagar...
ManagHead Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Det har vært oppe i en tråd før her for ikke så lenge siden, men jeg finner den ikke igjen Vet ikke om jeg ville hatt det kabinettet for å si det sånn, synes mitt modda Chieftec er finere
Erik J. Nilsen Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hehe, det er alltid noen som liker det litt vel over the top
Glen_ Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 det er dritfett AKKURAT i det du får øye på det, men så får du sett litt på det.. og så blir det bare.... hmm... la oss si at vi alle har sett finere.
Corleone Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Som sagt er dette gammelt nytt, men ikke at det er til salgs her i landet! Personlig føler jeg at det er stygt og mistenkelig likt Alienware kabinettene i noen detaljer...
insider Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Tror snekkern hadde en topic om dette kabinettet for en stund siden. Er ikke akuratt det peneste kabinettet jeg har sett - litt overkill.
Sneglen Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) Edit: Fant en liten filmsnutt av kabinettet...http://home.no/sosclan/bilder/rommet/MVI_1724.AVI Hmm.. Den filmen er min, samme med kabinettet på filmen. Så dere liker det ikke? Jaja, jeg liker det, og det holder for min del Kaller du det kabinettet RÅTT kaller jeg deg gal ! Hmm.. Jeg er gal! Endret 22. mai 2004 av -NeoRag-
CandyKing Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 snodig dette.. er jo egentlig enig, ikke spesielt fint. men hvor går grensa? minnså huske at "alle" syntes at Alienware pc'en (aurora og Area-51) var konge. og forskjellen fra de og denne (Z-Alien) og som nevnt i postene over denne er jo ikke så store. så hvor går egentlig grensa?
XenZor Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Det går vel mer og mer i retning at jo mer vi ser av ferdigmodda kabinetter jo mer missliker vi det. Til å begynne med var det noe nytt som så tøft ut, men etterhvert har ihvertfall jeg blitt lei av at kabinettprodusenter prøver å overgå hverandre (og seg selv) i å lage nye modda kabinetter. Det er ikke noe personlig over disse kabinettene. Nei, mod et kabinett sjøl! Om det ikke blir like "strøkent" så er det, etter min mening, alikevel mye finere.
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 (endret) Det som hadde vært virkelig rått, er et oppblåsbart kabinett... Endret 23. mai 2004 av jorgenindahouse
cool_boy Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Det som hadde vært virkelig rått, er et oppblåsbart kabinett... i metall? vil ikke tro gummi kabinett(eller hva slags stoff du mener å bruke?) kjøler så godt men..
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 En liten XPC bygd inn i en badeball hadde vært fett. Kjøling løses lett med litt søt vannkjøling.
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Blit lei av det etter 2 dagar... Kanskje du har misforstått noe her. Et kabinett skal du ha hardwaren din inni, det skal ikke underholde deg på noen måte..
Mushaboom Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Blit lei av det etter 2 dagar... Kanskje du har misforstått noe her. Et kabinett skal du ha hardwaren din inni, det skal ikke underholde deg på noen måte.. ...selv om det ikke skader om det er en fryd for øyet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå