Gå til innhold

Djevelsk rått kabinett hos 3dfxcool...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært oppe i en tråd før her for ikke så lenge siden, men jeg finner den ikke igjen :(

Vet ikke om jeg ville hatt det kabinettet for å si det sånn, synes mitt modda Chieftec er finere :p

Skrevet

det er dritfett AKKURAT i det du får øye på det, men så får du sett litt på det.. og så blir det bare.... hmm... la oss si at vi alle har sett finere.

Skrevet

Som sagt er dette gammelt nytt, men ikke at det er til salgs her i landet! Personlig føler jeg at det er stygt og mistenkelig likt Alienware kabinettene i noen detaljer...

Skrevet

Det går vel mer og mer i retning at jo mer vi ser av ferdigmodda kabinetter jo mer missliker vi det. Til å begynne med var det noe nytt som så tøft ut, men etterhvert har ihvertfall jeg blitt lei av at kabinettprodusenter prøver å overgå hverandre (og seg selv) i å lage nye modda kabinetter.

Det er ikke noe personlig over disse kabinettene. :thumbdown:

Nei, mod et kabinett sjøl! Om det ikke blir like "strøkent" så er det, etter min mening, alikevel mye finere. :thumbup:

Skrevet
Det som hadde vært virkelig rått, er et oppblåsbart kabinett...

i metall?

vil ikke tro gummi kabinett(eller hva slags stoff du mener å bruke?) kjøler så godt men.. :scared:

Skrevet
Blit lei av det etter 2 dagar...

Kanskje du har misforstått noe her. Et kabinett skal du ha hardwaren din inni, det skal ikke underholde deg på noen måte..

...selv om det ikke skader om det er en fryd for øyet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...