Gå til innhold

Tvangsforet med svin og alkohol


Anbefalte innlegg

Frankrike er nesten 100% ansvarlig for at Israel har atomvåpen.

Frankrike var nesten 100% ansvarlig for at Irak var på vei til å lage atomvåpen.

Frankrike solgte masse militært utstyr til Irak, Russland enda mye mer.

 

USA kan ikke anklages for noe av dette. Det eneste USA har gjort var å selge Irak et par helikopter og noen forskningsbakteria.

(Oi, her forsvarer jeg USA igjen ser det ut som... not)

vel vel vel vel vel vel vel....dette var det fært til hvitvasking av USAs militære industri da. USA har hendene sine langt dypere enn det du impliserer.

 

Og angående "noen" forskningsbakterier, får da for guds skyld (tror ikke på "det" selvsagt) at du her mer kjennskap til biologi enn det du gir uttrykk for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

USA solgte kun noen helikopter til Irak. Gå sjekk det på SIPRI hvis du ikke tror på det. Det meste av Iraks militære utstyr er fra USSR.

Nei, jeg er ingen whiz på biologi.

Lenke til kommentar
USA solgte kun noen helikopter til Irak. Gå sjekk det på SIPRI hvis du ikke tror på det. Det meste av Iraks militære utstyr er fra USSR.

Nei, jeg er ingen whiz på biologi.

Det meste av "hardwaren" er russisk ja. Men hva hjelper en tanks fra 1960 om den ikke får optikk fra USA, granater fra Frankrike og pansring fra Tyskland osv. Listen er mye lengre enn de få helikoptrene du babler om. Det der er grundig tilbakevist for lenge siden.

 

At du ikke skjønte noe av biologi var ikke en bombe, bare dumt for deg. Så da bør du slutte å si "noen" bakterier, siden du ikke ser hva "noen" bakterer kan gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Jeg vet at du kan gro noen bakterier til flere tusen, osv. USA sendte Irak bakterier for forskning, som de sendte til mange andre land.

Tanks fra 1960? Ehm... prøv 1980+...

Du kan godt lese listen til SIPRI, som kartlegger alle konvensjonelle våpensalg til Irak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vet at du kan gro noen bakterier til flere tusen, osv. USA sendte Irak bakterier for forskning, som de sendte til mange andre land.

Ja det var lurt. Og samtidig driver du og svartmaler Frankrike fordi de bygget en atomreaktor i landet. Til sivilt bruk. Si meg hva vet du egentlig om kjernefysik? Like mye som i biologi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...