B4stian Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 (endret) for litt over et år siden skaffet jeg meg telenor adsl (704/128) og alt gikk greit og mere enn det, for månedskvoten var full uansett hvor mye jeg lastet ned. jeg trodde ikke det jeg så, så jeg gikk inn i dos og fikk opp litt info; og det står det: tiscali.no!!! telenor hadde koplet meg opp til tiscali (på den tiden hadde telenor 1gb begrensing så jeg ringte ikke å klaget), men jeg rgikk inn på online-chatten og de bekreftet det! så jeg nøyde meg med den 450kbps jeg fikk derfra og lastet ned stort sett hele døgnet. men ved nyttår var det vel, da telenor fjernet begreningen ringte jeg og fikk meg opp på dem sitt nett, men det tok laaang tid men rett og slett, har ikke jeg egentlig krav på de 4000 kronene jeg betalte til telenor siden jeg ikke fikk et eneste produkt fra dem?? er jo egentlig fornøyd men.. kjekt å kunne bruke 4000 kr. til på bredbånd i året lissom.. Endret 31. mai 2004 av b1n2
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Tja, du kan jo få 4000kr av telenor og sende dem til tiscali.no, hehe. Du har jo fått det du betalte for, ikke sant? Men fra feil levrandør.
B4stian Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 hehe.. nesten rart at ikke tiscali merket noe..
So|o Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 hehe.. vil nå heller tro at det er montøren som har klusset det til i sentralen eller noe
B4stian Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 hehe.. vil nå heller tro at det er montøren som har klusset det til i sentralen eller noe vet det da...men han jobba jo for telenor da..
PureTamil Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 (endret) Om han han var fra Bravida eller en annen montørbedrift jobbet han for Tiscali, ikke Telenor. Endret 19. mai 2004 av puretamil
agvg Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 jeg trodde ikke det jeg så, så jeg gikk inn i dos og fikk opp litt info; og det står det: tiscali.no!!! telenor hadde koplet meg opp til tiscali (på den tiden hadde telenor 1gb begrensing så jeg ringte ikke å klaget) så jeg nøyde meg med den 450kbps jeg fikk derfra og lastet ned stort sett hele døgnet. Hva slags info fikk du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå