Gå til innhold

Half life, Kva er bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Half-Life 2 kommer mest sannsynlig til å drukne de fleste utgivelser i sommer og utover høsten.

:thumbup::D

:dontgetit: Det vil få hard konkuranse frå stalker og kanskje doom 3, men det er forsatt Half Life 2 som er mest populert og difor vil alle kjøpe det.

• 6 måneder senere...
Skrevet
Personlig syntes jeg ikke det var story`en i HL som var bra, men måten den ble fortalt på. Du er der, du ser det, du opplever det. Maken til fortellerteknikk har ikke blitt sett i et first person spill siden.

Hva med Max Payne?

Skrevet
Personlig syntes jeg ikke det var story`en i HL som var bra, men måten den ble fortalt på. Du er der, du ser det, du opplever det. Maken til fortellerteknikk har ikke blitt sett i et first person spill siden.

Hva med Max Payne?

Ja, Max Payne er og en tittel som har en meget god fortellingsteknikk, men den tilbyr ikke like mye spekulering og analyse som den i HL.

Skrevet
Ja, Max Payne er og en tittel som har en meget god fortellingsteknikk, men den tilbyr ikke like mye spekulering og analyse som den i HL.

Det er sant, men personlig ble hvertfall jeg skuffet over at Half-Life 2 ikke ga noe svar på hvem G-Man er. Det har tross alt vært ganske mye oppstyr rundt G-Man både forut og i selve spillet. Forventningene var derfor høye når man kom til slutten, og så viste det seg at det ble stilt flere spørsmål enn det ble gitt svar på. :/

Skrevet
Det er sant, men personlig ble hvertfall jeg skuffet over at Half-Life 2 ikke ga noe svar på hvem G-Man er. Det har tross alt vært ganske mye oppstyr rundt G-Man både forut og i selve spillet. Forventningene var derfor høye når man kom til slutten, og så viste det seg at det ble stilt flere spørsmål enn det ble gitt svar på. :/

Ja, forventet selv å vite mer av G-mans agenda osv... Hvordan HL3 blir er veldig åpent da, hva handlingen angår.. Jeg har en del tanker rundt hvordan det kan bli, men Valve vil nok overraske vil jeg tro :)

Skrevet

Hva med Max Payne?

Hva med bump?

Skrevet
kan jo alltids laste ned hl done in 60min

da får du sett mye av spillet :wee:

det at noen har gidda runde det på 60min sier jo litt om hvor kult spill det er :cool:

Det fins en "HL done in 45min" og...

Skrevet

Selv er jeg ikke noe särlig fan av spill der man skyter monstre, har prövd meg på Doom 3 og fant dette veldig kjedelig, monstrene skremmer meg helt enkelt ikke. Far cry liker jeg en del da spillet har herlige miljöer og ikke bare monstre å skyte ned.

Men av en eller annen grunn så elsker jeg Halflife, både 1 og 2. Har nettopp rundet HL2 og syns det er et topp spill. Grafikken syns jeg er bra, veldig realistiske miljöer og belysning, pluss at man blir jo forelska i Alyx da!

Har fått samme tilbakemedling fra flere av mine venner, som presis som meg ikke er så glad i monster spill, men som allikevel har falt pladask for HL2.

Så jeg syns Valve nok en gang har gjort en bra jobb med å skape et bra og interessant spill.

Nå venter jeg bare på HL3 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...