Gå til innhold

Anbefaling av mod til '42

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en bra mod til '42? Har prøvd Galactic Conquest (den sugde hardt), DesertCombat (treig å loade men arti) og en med norge mot sverige, lo mest av den stemmene var så rare. Tenker å laste ned Forgotten Hope, er den noe bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kan noen anbefale en bra mod til '42? Har prøvd Galactic Conquest (den sugde hardt), DesertCombat (treig å loade men arti) og en med norge mot sverige, lo mest av den stemmene var så rare. Tenker å laste ned Forgotten Hope, er den noe bra?

litt offtopic, men:

du vet ikke hva den "norge mot sverige" modden heter? evt hvor man kan laste den ned?

ontopic : viss du ikke har prøvd dc extended moden, så må du nesten prøve den ;) eller " DCX " som den blir kalla.

Endret av praut86
Skrevet
Joa, 8 versjonen finnes den! En comrad har den. Husker ikke hvor den er. Bare leit nok, så finner du den! ;)

Det spiller liten rolle om kameraten din har "8 versjonen"? når alle spillserverene bruker den nyeste offisielle versjonen DC 0.7 :roll:

Skrevet

Forgotten hope modden er topp. Modden er på 1.2 giga, men verd å laste ned!

Skrevet
Joa, 8 versjonen finnes den! En comrad har den. Husker ikke hvor den er. Bare leit nok, så finner du den! ;)

Det spiller liten rolle om kameraten din har "8 versjonen"? når alle spillserverene bruker den nyeste offisielle versjonen DC 0.7 :roll:

Velkommen etter... :roll:

• 2 uker senere...
Skrevet

foreslår DC men du synes det var tregt men også 1918mod'en og SH og FH !

men drit i å spre løgner om DC 8..hadde vist det jeg vis den var ute ! tro meg !

:nei::nei::nei::nei::nei::nei::nei::nei::nei::nei::nei::nei:

Skrevet
foreslår DC men du synes det var tregt men også 1918mod'en og SH og FH !

men drit i å spre løgner om DC 8..hadde vist det jeg vis den var ute ! tro meg !

Jepp uansett er det lett å skifte navn på Fila.... :laugh:

Skrevet

buuhuu, satt i 6 timer igår for å laste ned fh, men når den var ferdig hang fil 1 når den var på 90% (objects.rfa eller noe sånt) og den andre hang på 34%, litt kjipt å ta en full recovery på en data som er 2-3 uker gammel :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...