Gå til innhold

led-"anlegg" til pengboka


Anbefalte innlegg

jeg tenkte det hadde vert greit med et kort å feste alt på, for jeg blir ikke å ha det der hele tiden... det er iallefall ikke planen.

 

men jeg ser her at jeg har mange cd cover som jeg har litt lyst til å bli kvitt, hva med noen tips til hvordan jeg skal får sjært de i passelig størrelse.. og hvis dere nevner dremme, så kom med noe annet enn kutteskive, for det stinker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har jeg ikke baufil da.. men hva med en brødkniv... eller.. det går vel ikke så veldig bra...

 

desverre jar jeg ikke kutteskiver for plast eller pvc heller..

jeg blir vel bare nødt til å sette meg ned med dremelen, og ønske at jeg hadde gassmaske med luktfilter.. :cry:

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar
nå har jeg ikke baufil da.. men hva med en brødkniv... eller.. det går vel ikke så veldig bra...

 

desverre jar jeg ikke kutteskiver for plast eller pvc heller..

jeg blir vel bare nødt til å sette meg ned med dremelen, og ønske at jeg hadde gassmaske med luktfilter.. :cry:

du må kjøre dremlen på lav hastighet

har selv skjert masse plast og det smelter ikke på første hakk

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
du glemte to motstander i hver av paralellkoblingene, hver på 150ohm, ellers ser det bra ut, kanskje litt i minste laget med 6V, det går på håret. :p

 

Cheers!

Lac.

Hmm.... kommer jo an på lysdiodene da :roll: Men viss det er "normale" skal de ha ca. 2V, altså slipper du noen resistor ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...