Windoge Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Er Komplett.no sitt retursystem fortsatt nede, eller er det bare noe jeg går glipp av? Fikk vite før påske at det skulle komme opp om ikke alt for lenge, det er jo ekstremt lenge siden. Hva i all verden skjer?
johanf Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 De kjører manuelt tror jeg og ligger vel litt etter skjema. Idag behandler de returpakker de fikk inn 29/4. Hva vil det si? ca 3 uker? _ johanf
Stig-Arne Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg hadde en retur på en harddisk til komplett.no ca 2 uker senere hadde jeg en ny en i postkassen.. uten en eneste mail angående returen
Windoge Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Jeg hadde en retur på en harddisk til komplett.no ca 2 uker senere hadde jeg en ny en i postkassen.. uten en eneste mail angående returen Det er jo litt kjipt at man ikke får status da. Har noe som jeg må ha sendt inn.
Stig-Arne Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 vel.. sant.. men brydde meg egentlig ikke så mye om det.. fikk ny disk tilbake og jeg er fortsatt strålende fornøyd med komplett.no sin behandlig av den saken.. Jeg liker å følge med på tingenes utvikling i slike saker.. men nå er det nu sånn at komplett ikke har ett skikkelig retur sysytem oppe å går.. så da får jeg leve med det
johanf Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det er jo litt kjipt at man ikke får status da. Har noe som jeg må ha sendt inn. Last ned returskjema, skriv og fyll ut og send inn - det sa de til meg på TLF, _ johanf
Atypic Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Sendte inn HK for en uke siden, kunne godt tenke meg /litt/ feedback.
Fortius Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 (endret) Litt fakta om Kompletts overgang til SAP http://www.digi.no/php/art.php?id=103833&f=katnav Returskjema: http://www.komplett.no/poster/returskjema/komponentretur.pdf Evnt Excel http://www.komplett.no/poster/returskjema/komponentretur.xls Send skjema og varen til: Postadresse Komplett.no Postboks 2094 3249 Sandefjord Evnt. ta kontakt med Kompletts returavdeling på tlf: 33 47 14 45 Endret 20. mai 2004 av Fortius
Windoge Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Sender man returskjermaet i lag med varen? Eller må man sende returskjema først?
Jarmo Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Sammen med varen. Snakket med komplett et par dager siden og retur/byttesystem henger ca. to-tre uker på etterskudd pga. omlegging av data-og netthandelen, så det så..... Ps. helgedagene midt på uken gjør ikke saken bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå