Gå til innhold

winamp/playlist


Anbefalte innlegg

jeg har brukt ejay til avspilling av mp3 i flere år,men siden dere på forumet skryter så innmari av winamp har jeg bestemt meg for å prøve den.

men jeg klarer ikke å få avspilt låtene etterhverandre. litt irriterende å spille av en og en låt.

i ejay lagret jeg låtene i en mappe (arkiv) i programmet på en partisjon ved å bruke utforsker.

så, hvordan gjør jeg dette i winamp? tenkte å ha alle 10 giga i playlisten.

takknemlig for hjelp

 

mvh ove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja forsåvidt bra så langt,men er det bare filer en kan lagre i playlist ? eller er det mulig å åpne mapper også ?

tror jeg går tilbake i ejay,der var utforsker og mye mer oversiktlig.

har sett i tidligere tråder at de fleste bruker winamp og hvilke de forskjellige nbruker.

ingen brukte winamp.

det synes jeg er merkelig.

mediaplayer er ok men litt teit.

er det noen som går for ejay ?

Lenke til kommentar

-Du kan også bare dra hele mappa inn i playlisten. Fra Utforsker/Explorer i Windows altså...

 

-Se om du ved å høyreklikke på mappa i Utforsker/Explorer får opp et valg: "enqueue in winamp" e.l. Hvis ja, prøv det.

 

-Har du prøvd iTunes? Virker som det er mange som liker iTunes og det er vel ganske så enkelt å bruke.

 

-Bruker selv foobar2000, og er veldig fornøyd med det. Mulig du ikke er helt i målgruppen (ikke vondt ment), men det kan jo være verdt et forsøk dersom du er på jakt etter en ny spiller.

 

-Mulig jeg tar feil, men det virker som du også sliter med at en sang du dobbeltklikker på, tømmer playlisten før den legges til selv. Hvis det er et problem gå til: Option->Preferences->Setup->File types i Winamp og huk av for "Enqueue as default action". Options finner du ved å klikke på "O"-knappen i Winamp eller høyreklikke et sted i Winamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...