MrLee Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Som ligger ute på Steam som "coming soon". jeg regner med at dette er HL2? eller noe annet? hvis det er Half-Life 2, så kan det ikke være lenge til det kommer?
co2 Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Det er et 2d spill lagt av amatører, med støtte ved å gi det ut gjennom Steam fra Valve
fiskfisk Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Foreslår å bruke søkemotoren på www.gamer.no .. utrolig hva man kan finne .. for eksempel: Codename Gordon
TheDarkListener Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Hm.. burde vel være klart om et par dager da
hwknut Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Har gledet meg siden ifjor om å spille dette spillet. Får håpe valve gir det ut snart.
MrLee Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Skrevet 17. mai 2004 og jeg som hadde store forhåpninger til at det var HL2...jaja
DaWeed Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg har prøvd det, og jeg syntes det var dårlig.. Ble veldig skuffa. Min pc hadde store problemet med å kjøre det med flere fiender på skjermen samtidig (Er en Celeron 1,2 Ghz, men uansett) og jeg har spilt 2d spill som er 100 ganger bedre enn det der. Synd
Arne And Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Har prøvd det. Herregud. Synes det er pinlig å ha det liggende i games-mappa mi på Steam. Dette var pinlig dårlig...... Fy skam Valve!
MrLee Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 vel, såhvidt jeg forstod, så var det ikke valve, det var ett fan prosjekt som de gir ut via steam...
Arne And Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det stemmer det. Men Valve burde vite bedre enn å legge dette ut på Steam. Hvor mye drit skal vi finne oss i. Tenk om det skal komme et slikt lompespill for hver utgivelse av nytt spill. Fysjom.
notarget Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 (endret) Ingen som har funnet et sted der man kan laste ned det utenom steam? Liker ikke steam, har heller ikke steam inne. Half-Life 2d Edit: Jeg tror jeg har funnet det, her. Laster ned selv nå får å se. Edit2: Jupp, det var spillet det. Synes det var litt vansklig å kontrollere. Så da slipper man å laste det ned via stream Endret 18. mai 2004 av notarget
MrLee Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Det stemmer det. Men Valve burde vite bedre enn å legge dette ut på Steam. Hvor mye drit skal vi finne oss i. Tenk om det skal komme et slikt lompespill for hver utgivelse av nytt spill. Fysjom. eh? jeg forstår ikke problematikken...det er jo bare å ikke laste det ned da...sheehs
sfRoyal Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hvorfor klage på et gratis spill som du selv kan velge om du vil prøve/spille eller ikke? Dessuten likte jeg det, når jeg fikk kjørt det på laptopen av en eller annen grunn ville det ikke virke på den stasjonære..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå