mcbeef Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hvem sier at hardware er kald & følelsesløs plastikk :-)
Grev_Rasmus Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 (endret) Kroppen e daude men sjela e fri -fra sangen Dauden av Windir(R.I.P Terje) Kondolerer så mye føler virkelig med deg, det er så kjipt når slikt skjer Endret 21. mai 2004 av Grev_Rasmus
Dingot0m Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Altså, jeg har hørt skrekkhistorier om mennesker som har blitt begravd levende, fordi de var.. er det klinisk død det heter? Tenk om kortet ditt ikke var dødt Kjipe penger
Sink Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hvem sier at hardware er kald & følelsesløs plastikk :-) Ikke jeg, men mange i familien ser på hardware som plastikk!
KimNK Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Gje han evig kvile Gje han sjelefred Gje han sælt minne Martyrium evig liv Gir ein heila livet Martyrium da blir Vis han evig kvile Vis han sjelefred Pris hans sæle minne Pris han evig liv Martyrium da måtte skje
JimRamse Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Skrevet 22. mai 2004 Litt off-topic, men hvilket kamera brukte du? Casio QV-R51
JimRamse Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 hvordan skjedde lekasjen ? Hadde ikke strammet til lokket på vanntanken godt nok, så det begynte å lekke i løpet av natta
Wizendraw Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) Kondolerer... *snufs* Har du bilder i albumet (drivermappa ), sånn at lillebror X800 kan få se storebroren, som dessverre fikk en brå og altfor tidlig død? Off topic: Lokket på vanntanken? Da vet jeg en ting til jeg skal passe meg for når waterchill detter ned på dørstokken i overimorra Endret 24. mai 2004 av WizendraW
Grell2k Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Brenne PCB!? Slipper ikke det ut noen giftige gasser din miljøsnik? Hvor har du forresten gjort av vifta? Plukka du den ut for å lagre nekro-alter for død hardware? Ellers, Hvil i fred.
Koffe Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Kondolerer ja. Bildene var store, men selv med 2mbit oppkobling gikk det treigt.
Vaffelkake Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 (endret) Brenne PCB!? Slipper ikke det ut noen giftige gasser din miljøsnik?Hvor har du forresten gjort av vifta? Plukka du den ut for å lagre nekro-alter for død hardware? Ellers, Hvil i fred. De små mengdene det slepper ut er det ingen fare med. Tviler hardt på at kortet er laget av PCB i første hånd. Når det er snakk om at det er farlig å brenne PCB er det i størrelsesorden tonn. EDIT: Hr. Leif Endret 24. mai 2004 av Vaffelkake
JimRamse Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Brenne PCB!? Slipper ikke det ut noen giftige gasser din miljøsnik?Hvor har du forresten gjort av vifta? Plukka du den ut for å lagre nekro-alter for død hardware? Ellers, Hvil i fred. Hva i all verden skal jeg med vifte på ett vannkjølt skjermkort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå