Gå til innhold

På tide med en backup telefon?


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å videreføre abbomentet mitt(telenor privat +) er ikke villig til å gi mer enn en 100-200 for telefonen men den må ha nok funksjoner og mulighet for masse stilige greier, tenkte på N-gage mener å ha sett den til 1kr. noen som kan bekrefte avkrefte dette? Dette er vel egentlig den eneste som interesserer meg for øyeblikket(jeg har jo en P900 oh 6600) tenker og på 3650 men den har jeg hatt så den blir heller ikke så kjekk. Men hva er det billigste man kan få en N-gage med abb(telenor privat +) for? Det er fullt mulig å skifte operatør også så, men jeg vil helst ha telenor, er svært fornøyd med kundeservice osv. Ser at den koster 1,- med netcom active talk men jeg vil helst ikke bytte.

 

PS. ingen vits i å poste link til prisguiden jeg kan sjekke der selv ;)

 

*Edit, glemte å nevne at hvis noen hvet om hvordan jeg kan få den til 100-200,- med et billigere abb så hadde det vært ekstra bra :yes:

 

*Edit, eller burde jeg vente et par måneder å skaffe meg en 3g telefon? Er ikke sikker på hvor mange av 3g funksjonene jeg trenger(hadde vært fint om noen kunne poste forskjellene, og forbedringene :dontgetit: )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-Gage er en mobil å anbefale, men hva skal du med en backup telefon når du har plenty av andre telefoner fra før av!? :hmm:

Tenkte mer på en litt "billig" telefon til å ta med meg på fester og lignende :p En som jeg ikke trenger å være så redd for ;)

 

*Edit, ville nå ikke si at jeg har plenty med telefoner fra før av, de fleste er jo ødelagt eller forlagte :p

 

*Edit, hvordan er det å ringe/skrive sms med N-gage? :dontgetit:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Mine "anbefalinger" til en billig party telefon opptil 200 kr m/abbenomang:

 

Ngage: +Mye funksjoner, minnekort symbian osv.

-"side talk" dårlig tastatur ("1 håndstelefon")

 

3100: +Taster,Meget godt gjennomført telefon med alt du trenger av basisfunksjoner.

-Ikke IR, ellers ikke noe...

 

 

t600: +liiiiiiiiten og lett, litt kul mobil med deilige taster. Tåler faktisk endel (det gjorde min iallefall :p)

-Mangler det meste ellers, fargeskjerm mms osv...

 

 

MÅ du ha symbian så er nok ngage det eneste gode valget til den prisen, ellers ville jeg anbefale deg til å ta en titt på 3100, en meget god telefon, som burde være perfekt til fest.

 

ps. Jeg nevnte kanskje ikke de peneste og mest ettertraktede mobilene, men liksom, ingen gidder vel å stjele en 3100/ngage hvis du skjønner.. :p;) Litt smart det og...

 

 

 

 

Stig arne: Ngage QD er mere en nedgradering av dagnes ngage,enn noe annet. Mye som er forverret, (den er gjort billigere, for å møte konkuransen som sikkert vil komme fra Playstation P2P og Nintendo DS, men kommer nok alikvel i en ny versjon før den tid kan jeg tenke meg...)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Nja, en 3100 er ikke så veldig aktuelt må være noe gøyale greier jeg kinne sitte å holde på med når jeg kjeder meg også :p Og et 512mb minnekort fullt med filmer og spill ville ikke vært så veldig dumt ;)

 

N-GageQD blir sikkert bra når den kommer..

Og den ser ikke minst bedre ut

Poenget er ikke en ny telefon, men en kjekk liten backup telefon med masse funksjoner :yes:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Hallo? Skal du på fest eller skal du sitte i et hjørne og se på film og spille spill?

 

 

 

 

:p

He, he (sitter å humrer litt :laugh: ) Det er jo ikke en "fest" telefon, men en backup telefon, som kan brukes på fest :p Og så er det det fakta at egentlig så føler jeg bare for en ny mobil :p Bestillte ikke du og akkurat en N-gage? ;)

 

Ang. N-gage QD, det at nokia tok vekk radio og mp fikk den til å synke lavt på listen over telefoner jeg har lyst på, halve poenget med telefonen er jo nesten vekke da :nei:

Lenke til kommentar

Begynte å lure der ja :p Misforsto topic litt kanskje...

 

Bestilte ikke en ngage, men vurderte, men så slo fornuften og sidetalkin.com inn og fikk meg til å ombestemme meg...

Dessuten kan jeg jo spille spillene på min 6600 ;):p

 

Enig med det du sa om QD..

 

 

Men aner ikke hva jeg skal råde deg til da, kanskje vente litt siden mye spennende kommer etter sommeren, men 3100 er fortsatt en meget god telefon...

Lenke til kommentar
Begynte å lure der ja :p Misforsto topic litt kanskje...

 

Bestilte ikke en ngage, men vurderte, men så slo fornuften og sidetalkin.com inn og fikk meg til å ombestemme meg...

Dessuten kan jeg jo spille spillene på min 6600 ;):p

 

Enig med det du sa om QD..

 

 

Men aner ikke hva jeg skal råde deg til da, kanskje vente litt siden mye spennende kommer etter sommeren, men 3100 er fortsatt en meget god telefon...

6600 takler spillene ja, men kontrollene er et he*vete :thumbdown: Prøvde akkurat THPS op 6600'en og det var ikke lett :p

 

På en måte har jeg lyst på en N-gage men på en annen side så er det jo en ganske stygg telefon som man må snakke sideslengs i :p Og den er vel egentlig litt for kostbar til en fest telefon :( Må skaffe meg et batteri til den gamle motorola'en min, den ruler, noen som husker den? den ligner en bærbar pc? man må bruke handsfree :nei: , den ruler :p )

 

Men jeg venter til etter eksamen, hvis jeg gjør det bra på engelsken og ikke kommer opp i matte muntlig så blir det feiring med en N-gage :p

 

*holy sh*t så mange smilier som ble brukt i denne posten :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
6600 takler spillene ja, men kontrollene er et he*vete :thumbdown:  Prøvde akkurat THPS op 6600'en og det var ikke lett :p

Se på den lyse siden; det er verre på sx1 ^^.

Men det er vel ikke så fryktelig på 6600 helere da men...

Jo det er jo så godt som umulig å få mer enn 20 000 poeng :nei: Det var jo greir kontroller på 3650 da :yes:

 

Men som sagt jeg håper på en 5'er på engelsken og hvis jeg ikke kommer opp i matte så skaffer jeg meg en N-gage :p Kommer jeg opp i matte så blir det selvmord ja :p:blush:

Lenke til kommentar
*Edit, hvordan er det å ringe/skrive sms med N-gage? :dontgetit:

Å snakke i en N-Gage er som å snakke med en stor taco ved øret. Lite elegant og de færreste (?) gjør det. Jeg bruker konstant HF eller høytaleren hvis jeg er hjemme.

 

Skrive meldinger er godkjent. Dvs. godkjent hastighet, du kan egentlig kun bruke en hånd. Jeg har prøvd med to men det blir litt kronglete.

 

Leste et innlegg fra en kar som hadde kjøpt N-Gage til 1 kr. Vet ikke hva slags abonnement det var.

 

 

Det eneste jeg har å utsette på N-Gage'n er batteritiden. Spilling tapper sinnsykt på batteriet. Intens spilling krever daglig lading. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg er vel den karen som kjøpte N-Gage til 1kr. Det var med det nye Netcom-abonnementet, easytalk eller noe. Iallefall, 1kr for mobilen, 89kr måneden.

 

Har hatt den i halvannen uke nå, og er stort sett veldig fornøyd. Jeg bruker den i tillegg til P800-en min, og jeg tror ikke jeg ville hatt den som primær-telefon. Jeg har lyst til å ta telefonen i full offentlighet uten å se ut som en mongo. :)

 

Jeg har ikke noe problemer med å skrive meldinger med den, selv om jeg kunne tenkt meg at knappen som veksler mellom alternativer i ordboken var på venstre meny-knapp, ved siden av c-knappen.

 

Det eneste negative, er batteritiden. Jeg ringer lite med denne telefonen, kanskje 1-2 minutter per dag, og meldinger blir det kanskje en eller to av. Jeg hører på radio/mp3/ogg til og fra jobb (10-15 minutters gåtur), og innimellom hvis jeg tusler rundt i sentrum.. og litt spilling innimellom, kanskje en halvtime eller så. Likevel jeg lade telefonen omtrent med en gang jeg kommer hjem.

 

Uansett, vel verdt kronen jeg betalte. :)

Lenke til kommentar
Jo det er jo så godt som umulig å få mer enn 20 000 poeng :nei: Det var jo greir kontroller på 3650 da :yes:

Har du fått til å spille Tony Hawk på 3650?? :scared: Min telefon sier at det ikke er nok minne til å utføre oprasjonen og noe annet dritt... Har fått til SonicN :yes:

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...